close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Armaroller 1.0 + Data – دانلود بازی اندروید مینی گلف
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 294
نویسنده : گوشی

Armaroller بازی جدید و سرگرم کننده با گرافیکی سه بعدی و عالی برای سیستم عامل اندروید است که امروز در مارکت اندروید منتشر شد. در این بازی که در سبک بازی های ورزشی گلف می باشد شما می توانید به بازی کردن گلف بپردازید.

در بازی فوق شما باید موانع و تله های پیچیده را با مهارت خاص خود پشت سر بگذارید و با ضربات دقیق توپ ها را به سمت مقصد خود هدایت کنید و به جمع آوری امتیاز بپردازید تا به مراحل بعدی صعود کنید .

بازی Armaroller دارای 36 مرحله در 3 محیط مختلف می باشد و لحظات خوشی را در اسمارت شما برایتان به ارمغان می آورد.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Armaroller و دانلود آن با لینک مستقیم از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود Armaroller + Data - بازی مینی گلف اندروید

 

 

 

+ دانلود فایل دیتای بازی Armaroller با حجم 64 مگابایت

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

+ محل قرار دادن فایل دیتا : sdcard/Android/obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید گلف , دانلود بازی اندروید گلف , بهترین بازی گلف اندروید , بازی مینی گلف اندروید , دانلود بازی گلف اندروید 2 , 2 , دانلودرایگان بازی گلف اندروید , دانلود بهترین بازی گلف اندروید , دانلود بازی اندروید Golf , دانلود بازی گلف برای اندروید , دانلود بازی مینی گلف برای اندروید , دانلود بازی گلف برای گوشی اندروید , دانلود بازی گلف Hd برای آندروید , دانلود بازی اندروید Golf Star , دانلود بازی مینی گلف اندروید , دانلود رایگان بازی گلف اندروید , دانلود بهترین بازی گلف برای اندروید , بهترین بازی گلف برای اندروید , بازی مینی گلف برای اندروید , دانلود بازی گلف برای اندروید 2 , 2 ,



بازدید : 348
نویسنده : گوشی

Shiver: Hitchhiker بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویی برای اندروید است که امروز در مارکت منتشر شد و با قیمت 2.99 دلار به فروش می رود . بازی از آن جا شروع می شود که خانمی پس از پیاده شدن از خودروی شما چیزی را جا گذاشت !

در این بازی وظیفه ی شما این است که آن خانم را پیدا کرده و اشیاء جا گذاشته شده را به او بازگردانید . از راه های وحشتناک و هیجان اور باید بگذرید و با تشخیص راه درست از بیراهه تمام مکان ها را پشت سر بگذارید تا به خانم دست پیدا کنید !

بازی Shiver: Hitchhiker علاوه بر دارا بودن فایل نصبی دارای یک فایل دیتا با حجم 220 مگابایت می باشد که برروی اندروید 2.3.3 قابل نصب و اجرا خواهد بود و می توانید ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروئید دریافت کنید.

 

دانلود Shiver: Hitchhiker (Full) + Data - بازی ماجرایی اندروید

 

 

 

+ دانلود فایل دیتای بازی Shiver: Hitchhiker با حجم 224 مگابایت

 

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

+ مسیر کپی فایل دیتا : sdcard/Android/obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید ماجرایی , دانلود بازی اندروید ماجرایی , دانلود بازی ماجرایی اندروید بدون دیتا , بازیهای ماجرایی اندروید , بهترین بازی ماجرایی اندروید , بازی فکری ماجرایی اندروید , دانلود بازی ماجرایی برای اندروید , دانلود بازی های ماجرایی برای اندروید , دانلود بازیهای ماجرایی اندروید , دانلود بازی فکری و ماجرایی اندروید , دانلود بازی کم حجم ماجرایی اندروید , دانلود بازی ماجرایی دخترانه اندروید , دانلود بازی ماجرایی جدید اندروید , دانلود بازی ماجرایی ترسناک اندروید , بازیهای ماجرایی برای اندروید , بهترین بازی ماجراجویی اندروید , بهترین بازی های ماجرایی اندروید , بهترین بازی ماجرایی برای اندروید , دانلود بهترین بازی ماجراجویی اندروید , بهترین بازی های ماجراجویی اندروید , دانلود بازی فکری و ماجرایی برای اندروید , بازی فکری ماجرایی برای اندروید , دانلود بازی فکری ماجرایی برای اندروید ,



بازدید : 306
نویسنده : گوشی

Potshot Pirates 3D بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی ، اچ دی و سه بعدی برای سیستم عامل اندروید است که قضیه ی آن از این قرار است که دزدان دریایی گنج هایی را که به سرقت برده بودند در جزیره ای به نام یوکا پوکا مکانی که سرخ پوستان در آن جا زندگی می کنند ؛ مخفی کرده بودند . همه ی مراحل سرقت به درستی و دقیق صورت گرفت اما مشکل اینجاست که دزدان دریایی محل مخفی کردن گنجینه های طلا را فراموش کرده اند ! در این بازی شما این وظیفه را بر عهده دارید که به دنبال گنجینه ها بگردید و پس از یافتن آن ها را از بین ببرید تا دست دزدان دریایی از آن کوتاه شود. بازی Potshot Pirates 3D به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و امکان گردش 360 درجه ای را به شما خواهد داد.

از ویژگی های بازی می توان گرافیک واقع گرایانه ، شرایط آب و هوایی مختلف در مرحله های مختلف ، شخصیت های مختلف در بازی و بیش از 100 مرحله ی جذاب را نام برد.

توجه : این بازی دارای فایل دیتایی با حجم 84 مگابایت می باشد که برای دانلود قرار داده شده است . برای مشاهده ی تصاویری از بازی Potshot Pirates 3D و دانلود آن با یک کلیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v1.09 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* بهینه سازی های متعدد + رفع باگ ها

 

دانلود Potshot Pirates 3D + Data - بازی دزدان دریایی اندروید

 

 

 

+ دانلود دیتای بازی Potshot Pirates 3D با حجم 84 مگابایت

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

+ محل قرار گیری فایل دیتا : sdcard/Android/obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم دانلود فايل ديتا با لينک مستقيم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید دزدان دریایی , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی , بازی دزدان دریایی برای اندروید , بازی دزدان دریایی کاراییب اندروید , بازی طوفان دزدان دریایی اندروید , بازی دزدان دریایی کارائیب برای اندروید , بازی دزدان دریایی کاراییب برای اندروید , بازی کشتی دزدان دریایی برای اندروید , بازی اندروید دزد و پلیس , بازی اندروید دزد و پلیس آتاری , دانلود بازی اندروید دزد و پلیس , بازی دزد و پلیس برای اندروید , بازی دزد و پلیس آتاری برای اندروید , دانلود بازی دزد و پلیس برای اندروید , بازی اندروید دزد پلیس , دانلود بازی دزد و پلیس آتاری اندروید , دانلود رایگان بازی دزد و پلیس اندروید , دانلود بازی ماشین دزد و پلیس اندروید , بازی اندروید دزد , بازی اندروید دزدی , بازی اندروید دزد کوچک , بازی اندروید دزد دریایی , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی کاراییب , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی کارائیب , دانلود بازی دزدان دریایی برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کارائیب برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کاراییب برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی برای گوشی اندروید , دانلود بازی اساسین کرید دزدان دریایی برای اندروید , دانلود بازی طوفان دزدان دریایی اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کارایب اندروید , بازی دزد پلیس برای اندروید , دانلود بازی دزد پلیس اندروید , بازی دزد پلیس اتاری برای اندروید , دانلود بازی اندروید دزد کوچک ,



Sir Death 1.0.0 – دانلود بازی اندروید شکارچی ارواح
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 305
نویسنده : گوشی

وقتی که جهان در حال نابودی است ، قطعا به یک قهرمان نیاز خواهد داشت که در مقابل ترس و وحشت بایستد و جهان را از نابودی نجات دهد ! بازی جدید Sir Death که در سبک بازی های اکشن و آرکید می باشد شما را به یک جنگ هیجان آور با زامبی ها دعوت می کند !

در این بازی شما با سلاح های قدرتمند و مهارت های خاص به جنگ با زامبی ها می روید و آن ها را یکی پس از دیگری منفجر میکنید ! شما در خیابان های شهر و مکان های متعدد اقدام به کشتن زامبی ها خواهید کرد و لحظات متفاوتی را در اسمارت فون خود به ارمغان می آورید.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Sir Death و دانلود آن با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود Sir Death - بازی شکارچی ارواح اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید شکارچی گوزن , بازی شکارچی گوزن برای اندروید , دانلود بازی شکارچی گوزن اندروید , بازی اندروید شکارچی , دانلود بازی اندروید شکارچی , بازی اندروید Hunter , دانلود بازی اندروید شکارچی گوزن , دانلود بازی آندروید Dungeon Hunter , دانلود بازی اندروید Deer Hunter , دانلود بازی اندروید Dungeon Hunter 4 , دانلود بازی اندروید Dungeon Hunter 3 , دانلود بازی شکارچی برای اندروید , دانلود بازی شکارچی گوزن برای اندروید , دانلود بازی آندروید Deer Hunter Challenge Hd , دانلود بازی آندروید Dungeon Hunter Hd , بازی اندروید Deer Hunter 2014 , بازی اندروید Dungeon Hunter , بازی اندروید Deer Hunter , بازی اندروید Dungeon Hunter 4 , دانلود بازی اندروید Deer Hunter 2014 ,



بازدید : 258
نویسنده : گوشی

Asva The Monkey  بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و گیم پلی اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. قضیه ی بازی از این قرار است که : خیلی وقت پیش ، یک مکان مخفی در اعماق جنگلی پنهان وجود داشت که قبیله ای از میمون ها در صلح و آرامش زندگی میکردند . ASVA که میمونی تنبل بود ، نوری درخشان را مشاهده کرد و به محض لمس کردن آن به یک دنیای تاریک وارد شد ! هم اکنون او در یک جهان ناشناخته و تاریک به دام افتاده است و تنها راه نجات او حل پازل های موجود می باشد.

آیا دوست دارید به آوسا کمک کنید تا به دنیای عادی خود برگردد !؟ این بازی که بیش از 60 مرحله را شامل می شود ، در 6 جهان مختلف شما را با پازل هایی متنوع سرگرم خود می کند.

بازی Asva The Monkey هم اکنون امتیاز 4.8 از 5 را در مارکت به خود کسب کرده است که نشان دهنده ی محبوبیت و جذابیت این بازی نزد کاربران اندرویدی است .

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Asva The Monkey و دانلود آن به صورت رایگان و با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود Asva The Monkey - بازی فکری و زیبای اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی فکری و معمایی اندروید , دانلود بازی فکری و معمایی اندروید , بازی های فکری و معمایی اندروید , بازی فکری و معمایی برای اندروید , بازی فکری معمایی اندروید , دانلود بازیهای فکری و معمایی اندروید , دانلود بازی فکری و معمایی برای اندروید , دانلود بازی فکری معمایی اندروید , بازی فکری و جذاب اندروید , دانلود بازی فکری و جذاب اندروید , بازی فکری جذاب اندروید , بازی فکری و جالب اندروید , بازی های فکری و جذاب اندروید , بازی فکری و جذاب برای اندروید , دانلود بازیهای فکری و جذاب اندروید , دانلود بازی فکری و جالب اندروید , بازی فکری جالب اندروید , دانلود بازی فکری و جذاب برای اندروید , بازی فکری و پازل برای اندروید , دانلود بازی فکری و پازل برای اندروید , دانلود بازی فکری پازل برای اندروید , بازی فکری پازل اندروید , بازی فکری و پازل اندروید , بازی فکری پازل برای آندروید , دانلود بازی فکری و پازل اندروید , دانلود بازی فکری و پازلی اندروید , بازی فکری پازلی اندروید , بازیهای فکری پازل اندروید , بازی فکری واسه اندروید , بازی فکری برای اندروید , بازی فکری برای اندروید 4 , بازی فکری برای اندروید 2 , 3 , بازی فکری برای اندروید 2 , 1 , بازی فکری برای اندروید با حجم کم , بازیهای فکری برای اندروید , بازی فکری اندروید برای کودکان , دانلود بازی فکری برای اندروید , بازی فکری برای گوشی اندروید , بازی فکری وجالب اندروید , بازی فکری جالب برای اندروید , دانلود بازی فکری جالب اندروید , بازی های فکری جالب اندروید , دانلود بازی فکری وجالب برای اندروید , دانلود بازی فکری پازل اندروید , دانلود بازی فکری پازلی اندروید , بازی فکری و هوش اندروید , دانلود بازی فکری و هوش اندروید , بازی فکری وفیزیک برای اندروید , بازی فکری و هیجانی اندروید , بازی فکری و هیجانی برای اندروید , بازی فکری هیجانی اندروید , دانلود بازی فکری و هیجانی برای اندروید , دانلود بازی فکری هیجانی اندروید , دانلود بازی هیجانی و فکری اندروید , دانلود بازی فکری واسه اندروید , دانلود بازی فکری برای اندروید 4 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 1 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 2 , دانلود بازی فكري برای اندروید , دانلود بازی فکری برای اندروید کم حجم , دانلود بازی فکری برای آندروید 2 , 1 , دانلود بازی فکری برای اندروید رایگان ,



Herd Of Heroes 1.01 – دانلود بازی اندروید سرگرم کننده
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 262
نویسنده : گوشی

Herd Of Heroes بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی های تفریحی و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما با یک گاو دوست داشتنی به مبارزه و شکست دادن دکتر Fizz و ارتش او می پردازید ! این بازی که دارای 30 مرحله ی سرگرم کننده می باشد از 5 منطقه ی متنوع و جالب تشکیل شده است و دارای گرافیکی عالی است .

در این بازی شما می توانید با جمع آوری سکه ها شخصیت و توانایی های جدید را باز کنید و از بازی لذت ببرید ! آیا شما توانایی مقابله با دکتر Fizz و ارتش او را دارید !؟

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Herd Of Heroes و دانلود آن به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروئید مراجعه کنید .

 

دانلود Herd Of Heroes - بازی سرگرم کننده اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید سرگرم کننده , دانلود بازی اندروید سرگرم کننده , بازی های اندروید سرگرم کننده , بازی سرگرم کننده برای اندروید , بازی جدید سرگرم کننده اندروید , بازی های سرگرم کننده برای اندروید , بهترین بازی سرگرم کننده اندروید , بازی های سرگرم کننده ی اندروید , دانلود بازی اندروید جدید سرگرم کننده , بازی سرگرم کننده اندروید 2 , 3 , بازی اندروید سرگرمی , بازیهای سرگرمی اندروید , دانلود بازی اندروید سرگرمی , بازی و سرگرمی اندروید , دانلود بازی سرگرمی اندروید رایگان , بازی سرگرمی آندروید جدید , بهترین بازی سرگرمی اندروید , نرم افزار بازی سرگرمی اندروید , دانلود بازیهای سرگرمی اندروید , بازیهای سرگرمی برای اندروید , دانلود بازیهای سرگرمی برای اندروید , دانلود بازیهای سرگرم کننده اندروید , دانلود بازی سرگرم کننده برای اندروید , دانلود بازی سرگرم کننده ی اندروید , دانلود بازی سرگرم کننده برای اندروید 4 , دانلود بازی های سرگرم کننده ی اندروید , دانلود بازی سرگرم کننده کم حجم اندروید , دانلود بازی سرگرم کننده جدید برای اندروید , دانلود رایگان بازی سرگرم کننده برای اندروید , دانلود رایگان بازی های سرگرم کننده اندروید , دانلود بازی های سرگرمی اندروید , دانلود بازی و سرگرمی آندروید , دانلود بازی و برنامه سرگرمی اندروید , دانلود بازی سرگرمی برای اندروید , دانلود بازی و سرگرمی برای اندروید , دانلود بازی های سرگرمی برای اندروید , دانلود بازی نرم افزار سرگرمی اندروید , دانلود رایگان بازی و سرگرمی اندروید , دانلود بازی های سرگرم کننده اندروید , سرگرم کننده ترین بازی های اندروید , دانلود سرگرم کننده ترین بازی های اندروید , بازی های جالب و سرگرم کننده اندروید , بهترین بازی های سرگرم کننده آندروید , بازی و سرگرمی کودکان برای اندروید , بازی و سرگرمی برای اندروید , بازی سرگرمی اندروید , بازی و سرگرمی برای گوشی اندروید , دانلود بازی و سرگرمی جدید برای اندروید , دانلود رایگان بازی و سرگرمی برای اندروید , بازی و سرگرمی جدید اندروید ,



بازدید : 488
نویسنده : گوشی

Zombie Minesweeper بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی زامبی برای اندروید می باشد که در آن شخصیت اصلی بازی یعنی snarky می خواهد به ملاقات دوست خود برود. در این بازی شما باید با علامت گذاری مناطق ، در زمان مشخص ، مین ها را منفجر کنید تا زامبی ها نابود شوند .

شما سلاح های مختلفی را نیز با خود دارید که می توانید از آن ها برای کشتن زامبی ها استفاده کنید و به مکانی امن بروید تا از نزدیک شدن زامبی ها به شما جلوگیری شود. از ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن 14 نوع زامبی و دارا بودن 30 مرحله با طراحی و مکان های متنوع مختلف اشاره کرد.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Zombie Minesweeper و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود بازی Zombie Minesweeper - زامبی اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید زامبی , بازی اندروید زامبی و گیاهان , بازی اندروید زامبی ها , بازی اندروید زامبی و گیاهان 2 , بازی اندروید زامبی و گیاهان 1 , بازی اندروید زامبی ماشین , بازی اندروید زامبی گیاهان 2 , بازی اندروید زامبی کشی , بازیهای اندروید زامبی , بازی اندروید Zombie , دانلود بازی اندروید زامبی و گیاهان , دانلود بازی اندروید زامبی و گیاهان 2 , دانلود بازی اندروید زامبی ها و گیاهان , بازی زامبی ها و گیاهان اندروید , دانلود بازی زامبی و گیاهان 2 برای اندروید , دانلود رایگان بازی زامبی و گیاهان اندروید , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی اندروید زامبی ها علیه گیاهان , بازی های اندروید زامبی , بازی زامبی ها برای اندروید , دانلود بازی اندروید گیاهان علیه زامبی ها 2 , بازی های زامبی برای اندروید , دانلود بازی های اندروید زامبی , بازی گیاهان و زامبی ها اندروید , دانلود بازی اندروید زامبی ها , دانلود بازی زامبی و گیاهان 2 برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای اندروید 2 , 2 , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی زامبی و گیاهان 2 برای اندروید 4 , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای اندروید 2 , 1 , دانلود رایگان بازی زامبی و گیاهان 2 برای اندروید , دانلود بازی زامبی و گیاهان 1 برای اندروید , دانلود بازی اندروید زامبی و گیاهان 1 , بازی اندروید زامبی ماشینی , دانلود بازی زامبی ماشینی اندروید , دانلود بازی زامبی ماشین اندروید , بازی زامبی ماشین برای اندروید , دانلود بازی اندروید کشتن زامبی با ماشین , بازی ماشین سواری زامبی اندروید , بازی زامبی و گیاهان 2 اندروید , بازی زامبی و گیاهان 2 برای اندروید , دانلود بازی زامبی گیاهان 2 برای اندروید , دانلود بازی اندروید زامبی کشی , دانلود بازیهای اندروید زامبی , دانلودرایگان بازیهای زامبی اندروید , بازی اندروید Zombie Highway , بازی اندروید Zombie Highway 2 , بازی اندروید Zombie Frontier , بازی اندروید Zombiebooth , بازی اندروید Zombie Evil , دانلود بازی آندروید Zombie Highway , دانلود بازی اندروید Zombie , دانلود بازی اندروید Zombie Evil , دانلود بازی اندروید Zombie Booth ,



Rise of the Blobs 3.3 – دانلود بازی اندروید پازل
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 402
نویسنده : گوشی

Rise of the Blobs بازی متفاوت فکری برای اندروید است که به هیچ وجه بازی پازلی به این جذابی را تاکنون ندیده اید ! در این بازی شما به کمک انواع میوه ها نظیر هندوانه ، پرتغال ، سیب و … به ساختن برج می پردازید و به Marsh Mal کمک می کنید که با این خوراکی ها زنده بماند .

برخی از ویژگی های بازی Rise of the Blobs اندروید :

  • گرافیک عالی همراه با گیم پلی اعتیاد آور و سه بعدی
  • دارا بودن انواع حالت بازی
  • ماموریت های کامل برای کسب پاداش عالی
  • محیط های 3D زیبا و پر جنب و جوش
  • به اشتراک گذاری با دوستان خود از طریق فیسبوک

برای دانلود جدیدترین نسخه ی Rise of the Blobs و مشاهده ی تصاویری از محیط آن از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Rise of the Blobs Android

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید پازل , بازی اندروید پازلی , بازی اندروید پازل تصاویر , بازیهای اندروید پازل , بازی پازل اندروید جدید , بازی اندروید Puzzle , بازیهای پازلی اندروید , دانلود بازی اندروید پازل , دانلود بازی اندروید پازلی , بازی فکری پازل اندروید , بازی پازل اندروید 2013 , بازی پازل اندروید رایگان , دانلود بازی پازل تصاویر اندروید , بازی پازل تصاویر برای اندروید , بازیهای جدید پازل اندروید , دانلود بازیهای پازل اندروید , دانلود بازیهای پازلی اندروید , بازیهای فکری پازل اندروید , دانلود رایگان بازیهای پازل اندروید , دانلود رایگان بازیهای پازلی اندروید , دانلود بازی پازل جدید اندروید , بازی پازل جدید برای اندروید , جدیدترین بازی پازل اندروید , دانلود جدیدترین بازی پازل اندروید , دانلود بازی اندروید Block Puzzle , دانلود بازی اندروید Puzzle , بازی پازل اندروید 2 , 1 , بازی پازل اندروید 2012 , بازیهای پازل اندروید , بازیهای پازل برای اندروید , دانلود بازیهای پازلی برای اندروید , دانلود بازی پازل اندروید 2 , 1 , دانلود بازی پازل اندروید رایگان , دانلود بازی پازل اندروید برای تبلت , دانلود بازی پازل اندروید 2 , 3 , دانلود بازی برای اندروید پازل , دانلود بازی جدید پازل اندروید , دانلود بازی پازلی برای اندروید , دانلود بازی پازل عکس اندروید , دانلود بازی های پازلی جدید اندروید , دانلود بازی فکری پازل اندروید , دانلود بازی فکری پازل برای اندروید , بازی فکری و پازل برای اندروید , دانلود بازی فکری و پازل برای اندروید , بازی فکری پازلی اندروید , بازی فکری و پازل اندروید , دانلود بازی فکری پازلی اندروید , دانلود بازیهای فکری پازلی اندروید ,



بازدید : 461
نویسنده : گوشی

Kingdom Royale بازی جدید و بسیار زیبا برای اندروید است که در آن شما رهبری قلمروی رویال را بر عهده می گیرید ! شما در این بازی با بهره گیری از منابع طبیعی ومعادن به گسترش قلمروی خود پرداخته و سربازانی را برای فرستادن به جنگ ها تربیت میکنید .

پس از ساخت سربازها می توانید آن ها را به مناطق دور دست فرستاده و سرزمین آن ها را تسخیر کنید و قلمروی پادشاهی خود را بزرگتر کنید. این بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های پادشاهی اندروید با گرافیکی خیره کننده است که جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم.

برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی Kingdom Royale و دریافت آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Kingdom Royale Android

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید عصر پادشاهان , دانلود بازی اندروید عصر پادشاهان , بازی عصر پادشاهان برای اندروید , بازی انلاین عصر پادشاهان برای اندروید , دانلود بازی عصر پادشاهان برای اندروید , دانلود بازی پادشاهی اندروید , دانلود بازی اندروید Kingdom Rush , دانلود بازی اندروید Kingdom Rush Frontiers , دانلود بازی عصر پادشاهان اندروید , دانلود بازی پادشاهی برای اندروید , دانلود بازی اندروید Kingdom And Lords , دانلود بازی Kingdom برای اندروید , دانلود بازی پادشاه کوچک برای اندروید , دانلود بازی پادشاه سنگها برای اندروید , دانلود بازی عصر پادشاهی برای اندروید ,



بازدید : 247
نویسنده : گوشی

LevitOn Speed Racing HD بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان آور در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که در آن شما سوار کشتی خود می شوید و به مسابقه با 14 رقیب سخت می پردازید ! در این بازی که شما را به چالش های سختی خواهد کشاند ، لحظاتی هیجانی و تجربه ی بهترین بازی اچ دی را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهید آورد.

سرعت بالا و باورنکردنی ، گرافیک عالی و خیره کننده و کنترل لمسی بازی لحظات شادی را در گوشی شما به ارمغان می آورد که بسیار اعتیادآور است. در بازی فوق می توان کشتی هایی با قدرت و سرعت های مختلف را انتخاب کنید . شما با برنده شدن در مسابقات می توانید کشتی هایی باکیفیت بالاتر را خریداری کنید.

اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای در سبکی متفاوت از ماشینی هستید پیشنهاد ما بازی بی نظیر LevitOn Speed Racing HD می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

دانلود LevitOn Speed Racing HD - بازی هیجان انگیز اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید هیجان انگیز , دانلود بازی اندروید 4 هیجان انگیز , دانلود بازی اندروید هیجان انگیز , بازی های اندروید هیجان انگیز , دانلود بازیهای اندروید هیجان انگیز , بازی هیجان انگیز برای اندروید , بازی های هیجان انگیز برای اندروید , بازی جدید اندروید هیجان انگیز , بازی هیجان انگیز اندروید 4 , بازی هیجان انگیز برای اندروید 4 , دانلود بازی هیجان انگیز برای اندروید 4 , دانلود بازی اندروید هیجان انگیز جدید , دانلود بازی های هیجان انگیز برای اندروید , دانلود هیجان انگیزترین بازی اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز جدید برای اندروید , دانلود بازی های جدید هیجان انگیز اندروید , دانلود رایگان بازی های هیجان انگیز اندروید , دانلود بازی فکری و هیجان انگیز برای اندروید , دانلود بازی های اندروید هیجان انگیز , هیجان انگیزترین بازی های اندروید , بازی های هیجان انگیز برای گوشی اندروید , دانلود بازی های هیجان انگیز برای اندروید 2 , 3 , دانلود بهترین بازی های هیجان انگیز اندروید , دانلود بازیهای هیجان انگیز برای اندروید , دانلود هیجان انگیزترین بازیهای اندروید , بازی هیجان انگیز برای اندروید بدون دیتا , بازیهای هیجان انگیز برای اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز برای اندروید , بازی هیجان انگیز اندروید , بازی جذاب و هیجان انگیز برای اندروید , بازی های هیجان انگیز اندروید , دانلود بازیهای هیجان انگیز اندروید , دانلود بازی های هیجان انگیز اندروید , دانلود بهترین بازی های هیجان انگیز برای اندروید , دانلود بازی های جدید هیجان انگیز برای اندروید , دانلود بازی جدید هیجان انگیز برای اندروید , دانلود بازی جدید هیجان انگیز اندروید , دانلود بازی جدید و هیجان انگیز برای اندروید ,