close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرورگر Mozilla Firefox v7.0 Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 180
نویسنده : گوشی

Mozilla Firefox v7.0 Final


طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 موزیلا فایرفاکس ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.

 

 

 

 


اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox برای دانلود از سرزمین دانلود آماده شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه 6 هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v7.0 Final :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 14.31 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , مرورگر Mozilla Firefox , Browser Mozilla Firefox , Browser Mozilla Firefox Wikipedia , Browser Mozilla Firefox 3 , Browser Mozilla Firefox Android , Browser Mozilla Firefox 3 , 5 , Browser Mozilla Firefox Tidak Bisa Dibuka , Browser Mozilla Firefox 3 , 6 , Browser Mozilla Firefox S60v3 , Browser Mozilla Firefox Mobile , مرورگر Mozilla , Browser Mozilla , $ , browser , mozilla Jquery , $ , browser , mozilla Undefined , Browser Mozilla Jquery 1 , 9 , Browser Mozilla/4 , 0 , Browser Mozilla Terbaru , Browser Mozilla Tidak Bisa Dibuka , Browser Mozilla/5 , 0 , Browser Mozilla Lambat , Browser Mozilla Tidak Bisa Browsing , Browser Mozilla Jquery 1 , 10 , Detect Mozilla Browser Jquery , Jquery Browser Mozilla Not Working , Jquery , browser , mozilla Undefined , Jquery 1 , 9 , 1 $ , browser , mozilla , Browser Mozilla/4 , 0 (compatible Synapse) , Web Browser Mozilla 4 , 0 , Browser User Agent Mozilla 4 , 0 , Mozilla 4 , 0 Browser Download , Unsupported Browser Detected Mozilla/4 , 0 , Mozilla 4 , 0 Browser Free Download , Download Browser Mozilla Firefox Terbaru Free , Download Browser Mozilla Firefox Terbaru 2013 , Download Browser Mozilla Terbaru , Browser Mozilla Firefox Terbaru , Download Browser Mozilla Firefox Terbaru , Kenapa Browser Mozila Tidak Bisa Dibuka , Kenapa Browser Mozilla Tidak Bisa Dibuka , Cara Mengatasi Browser Mozilla Tidak Bisa Dibuka , Download Browser Mozilla 5 , 0 , Browser Type Mozilla/5 , 0 , Unsupported Browser Detected Mozilla/5 , 0 ,



بازدید : 318
نویسنده : گوشی

قدرتمندترین نرم افزار پخش فایلهای صوتی و تصویری KMPlayer v3.0.0.1442

 

 


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442 :
- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
- در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و...
- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
 

 

- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
- قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
- پشتبانی کامل از فایلهای فلش
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
- امکان پخش فایلهای AAC, OGG
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته های جذاب و زیبا
- امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 18 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار پخش فیلم , نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس برای اندروید , نرم افزار پخش فیلم در اینترنت , نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس , نرم افزار پخش فیلم اندروید , نرم افزار پخش فیلم سه بعدی , نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته , نرم افزار پخش فیلم در اندروید , نرم افزار پخش فیلم 3d , نرم افزار پخش فیلم های یوتیوب , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره اندروید , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای اندروید , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره برای کامپیوتر , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره در کامپیوتر , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای برای کامپیوتر , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای از طریق اینترنت , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای برای اندروید , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای خارجی , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره ای ایران , نرم افزار پخش Mkv , نرم افزار پخش Mkv در اندروید , نرم افزار پخش Mkv در موبایل , نرم افزار پخش Mkv اندروید , نرم افزار پخش Mkv با زیرنویس , نرم افزار پخش Mkvبرای اندروید , دانلود نرم افزار پخش Mkv , نرم افزار پخش فرمت Mkv , نرم افزار پخش فایل Mkv , نرم افزار پخش فرمت Mkv برای اندروید , نرم افزار پخش زنده , نرم افزار پخش زنده تلویزیون , نرم افزار پخش زنده شبکه های ماهواره ای , نرم افزار پخش زنده رادیو فردا , نرم افزار پخش زنده صدا و سیما , نرم افزار پخش زنده بی بی سی فارسی , نرم افزار پخش زنده شبکه 3 , نرم افزار پخش زنده شبکه های ماهواره Ip-tv Player , نرم افزار پخش زنده شبکه های ایران , نرم افزار پخش زنده رادیو , نرم افزار پخش ویدیو , نرم افزار پخش ویدیو در اینترنت , نرم افزار پخش ویدیو اندروید , نرم افزار پخش ویدیو برای اندروید , نرم افزار پخش ویدیو برای سیمبین , نرم افزار پخش ویدیو برای موبایل , نرم افزار پخش ویدیو در یوتیوب , نرم افزار پخش ویدیو جاوا , نرم افزار پخش ویدیو برای 5800 , نرم افزار پخش ویدیوهای آنلاین , نرم افزار پخش Flv , نرم افزار پخش Flv برای ویندوز موبایل , نرم افزار پخش Flv برای اندروید , نرم افزار پخش Flv اندروید , نرم افزار پخش Flv برای موبایل , نرم افزار پخش Flv در اندروید , نرم افزار پخش Flv برای جاوا , نرم افزار پخش Flv برای سیمبین , نرم افزار پخش Flv برای 5800 , نرم افزار پخش Flv برای نوکیا , نرم افزار پخش ماهواره برای اندروید , دانلود نرم افزار پخش ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش کانالهای ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش شبکه ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش زنده ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش ماهواره اندروید , نرم افزار پخش شبکه های ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش ماهواره در اندروید , دانلود نرم افزار پخش ماهواره برای گوشی اندروید , دانلود نرم افزار پخش شبکه ماهواره برای اندروید , نرم افزار پخش اذان , نرم افزار پخش اذان برای کامپیوتر , نرم افزار پخش اذان برای موبایل , نرم افزار پخش اذان برای اندروید , نرم افزار پخش اذان اندروید , نرم افزار پخش اذان ملکوت , نرم افزار پخش اذان براي موبايل , نرم افزار پخش اذان جاوا , نرم افزار پخش اذان موبایل , نرم افزار پخش اذان در کامپیوتر , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال در کامپیوتر , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال دانلود , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال برای اندروید , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال اندروید , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال X Vision , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال برای موبایل , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال در موبایل , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتال برای ویندوز 8 , نرم افزار پخش تلویزیون دیجیتالی , نرم افزار پخش زنده تلویزیون ایران , نرم افزار پخش زنده تلویزیون ایران از اینترنت , نرم افزار پخش زنده تلویزیون برای اندروید , نرم افزار پخش زنده تلویزیون اندروید , نرم افزار پخش زنده تلویزیون اینترنتی , نرم افزار پخش زنده تلویزیون براي موبايل , نرم افزار پخش زنده تلویزیون و رادیو , نرم افزار پخش زنده تلویزیونی , نرم افزار پخش زنده تلویزیون برای کامپیوتر ,



دانلود کتاب شگفت انگیز EbooKMagic برای موبایل - جاوا
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 426
نویسنده : گوشی

دانلود رایگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic برای موبایل - جاوا -  مهر ماه 1390

 


کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه مهر ماه 90 به همراه کتاب پزشکی سلامت ایبوک که جدیدترین نسخه این کتاب را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا میباشد.
رویدادهای این ماه :
- شهادت امام جعفر صادق (ع)
- ولادت حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر
- روز جهانی سالمندان
- روز جهانی کودک
- ولادت امام رضا (ع)
- روز بزرگداشت حافظ
- روز جهانی استاندارد
شما بنویسید!
دریا و صاحب پمپ بنزین یا گدا! و ...

 

اشعار:
20 شعر فوق العاده برای این ماه
پیشواز:
بخش جدید مربوط به کدهای پیشواز همراه اول و ایرانسل
بخش جالبه اگه بخونید!
آیت الکرسی و پــــ نــــ پـــــ طنز و کاریکلماتور و مادر و 10 نابغه برتر دنیا و...
پیامک ها:
- پیامک های ارسالی شما
- عاشقانه
- فلسفی و عرفانی
- طنز و سرکاری
- انگلیسی همراه با ترجمه
- متفرقه

بخش جالب به سوی شاد زیستن:
پزشک همراه آیا کمر درد دارید؟ و نکاتی درباره عطر و ادکلن و نکاتی برای آنکه جوانتر نشان دهید و...
داستان و رمان:
- داستان های ارسالی شما 4 داستان زیبا
- داستان های کوتاه و پندآموز10 داستان
- داستان سریالی تاج سروری
- داستان های کودکانه 2 داستان
نگاه امروز به یادگاری های دیروز
خانه آبشار
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها و معرفی بزرگان:
کسی که حفظ جان را مقدم بر آزادی بداند، لیاقت آزادی را ندارد بنجامین فرانکلین


 این کتاب به صورت جاوا ارائه شده است و قابل نصب روی گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و تمام گوشیهایی که ازسیستم عامل جاوا برخوردار می باشند است.

 

دانلود با حجم 1 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود کتاب موبایل , دانلود کتاب موبایل اندروید , دانلود کتاب موبایل جاوا , دانلود کتاب موبایل پرنیان , دانلود کتاب موبایل با فرمت جاوا , دانلود کتاب موبایل رمان , دانلود کتاب موبایل جدید , دانلود کتاب موبایل جاوا جدید , دانلود کتاب موبایل رایگان , دانلود کتاب موبایل برای اندروید , دانلود کتاب موبایل اندروید رایگان , دانلود کتاب موبایل اندروید رمان , دانلود کتاب موبایل اندروید 92 , دانلود کتاب موبایل اندرویدی , دانلود کتابهای موبایل اندروید , دانلود كتاب موبايل آندرويد , دانلود کتاب برای موبایل اندروید , دانلود کتاب الکترونیکی موبایل اندروید , دانلود کتاب موبایل نسخه اندروید , دانلود كتاب موبايل جاوا , دانلود کتاب موبایل جاوا رایگان , دانلود کتاب موبایل جاوا 92 , دانلود کتاب موبایل جاوا پرنیان , دانلود کتاب موبایل جاوا اس ام اس , دانلود کتاب موبایل جاوا رمان , دانلود كتاب موبایل جاوا , دانلود کتاب موبایل جاوا لمسی , دانلود کتاب موبایل پرنیان جاوا , دانلود کتابهای موبایل پرنیان , دانلود كتاب موبايل پرنيان , دانلود كتابهاي موبايل پرنيان , دانلود کتاب برای موبایل پرنیان , دانلود کتاب الکترونیکی موبایل پرنیان , دانلود رایگان کتاب موبایل پرنیان , سایت دانلود کتاب موبایل پرنیان , دانلود کتاب رمان موبایل پرنیان , دانلود كتاب موبايل با فرمت جاوا , دانلود کتاب برای موبایل با فرمت جاوا , دانلود رایگان کتاب موبایل با فرمت جاوا , دانلود كتاب براي موبايل با فرمت جاوا , دانلود کتاب رمان موبایل با فرمت جاوا , دانلود کتاب های موبایل با فرمت جاوا , دانلود رايگان كتاب موبايل با فرمت جاوا , دانلود كتاب الكترونيكي موبايل با فرمت جاوا , دانلود کتاب تعمیرات موبایل با فرمت جاوا , دانلود کتاب موبایل رمان عاشقانه , دانلود کتاب موبایل رمان جاوا , دانلود کتاب موبایل رمان با فرمت جاوا , دانلود کتاب موبایل رمان خارجی , دانلود کتاب موبایل رمان همسایه من , دانلود کتاب موبایل رمان عاشقانه ایرانی , دانلود کتاب موبایل رمان همخونه , دانلود کتاب موبایل رمان برای اندروید , دانلود کتاب موبایل رمان ایرانی , دانلود کتاب موبایل جدید با فرمت جاوا , دانلود کتاب موبایل جدید اندروید , دانلود کتاب موبایل جدید91 , دانلود کتاب موبایل جدید بهمن 91 , دانلود کتاب موبایل جدید جاوا , دانلود کتاب موبایل جدید92 , دانلود کتاب جدید برای موبایل جاوا , دانلود جدیدترین کتاب ها برای موبایل , دانلود جدیدترین کتاب جوک برای موبایل , دانلود کتاب موبایل جاوا جدید 92 , دانلود جدیدترین کتاب موبایل جاوا , دانلود کتاب رمان جدید برای موبایل جاوا , دانلود جدیدترین کتاب های موبایل جاوا , دانلود کتاب رمان های جدید برای موبایل جاوا , دانلود کتاب جدید برای موبایل با فرمت جاوا , دانلود کتاب های جدید موبایل جاوا , دانلود کتاب جوک جدید برای موبایل جاوا , دانلود کتاب موبایل رایگان اندروید , دانلود كتاب موبايل رايگان , دانلود کتاب موبايل رايگان , دانلود کتابهای رایگان موبایل , دانلود کتاب الکترونیکی موبایل رایگان , دانلود کتاب رمان موبایل رایگان , دانلود کتاب الکترونیکی برای موبایل- رایگان , دانلود کتاب صوتی رایگان موبایل , دانلود کتاب Pdf رایگان موبایل , دانلود کتاب الکترونیکی موبایل برای اندروید , دانلود رایگان کتاب موبایل برای اندروید ,



بازدید : 232
نویسنده : گوشی

نرم افزار رمزگذاری و محافظت از درایوهای سیستم - Master Voyager v2.84

 


Master Voyager یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه رمزگذاری و ایمن کردن درایوهای سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید بر روی دیسک های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید تا کاربران با استفاده از رمز  بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. در واقع این برنامه ساخته شده است تا بتواند از سی دی , دی وی دی , فلش مموری و کارت های حافظه محافظت کند. شما با کمک این برنامه قدرتمند می توانید هر درایوی را مسدود کنید و مثلا می توانید کاری کنید که کاربران برای استفاده از سی دی و دی وی دی رام سیستم رمز عبور وارد کنند و یا برای اتصال فلش مموری و کپی  اطلاعات از شما پسورد بخواهند. همه ی این مسائل باعث می شود که شما سیستمی امن و مطمئن داشته باشید و هر کسی نتواند با اجرای فایل از روی حافطه های جانبی سیستم شما را آلوده و یا اطلاعات شما را به سرقت ببرد. در این نرم افزار برای محافظت از اطلاعات شما از الگوریتم های کدگذاری پیشرفته ای بکار رفته است و می توان گفت امکان دور زدن برنامه وجود ندارد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به نسخه پشتیبان کدگذاری شده , کدگذاری تمامی بخش های فلش مموری , بدون نیاز به رمزگشایی فایل قبل از هر استفاده , پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها مخصوصا ویندوز 7 و... اشاره کرد.

 

دانلود با حجم 9.31 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها , نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها اندروید , نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها برای اندروید , دانلود نرم افزار رمز گذاری روی فایل ها , برنامه رمزگذاری روی فایل ها , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها برای اندروید , بهترین نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها , نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها , دانلود نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها , نرم افزار رمز گذاری روی فلش , نرم افزار رمز گذاری روی فلش مموری , نرم افزار رمز گذاري روي فلش , نرم افزار قفل گذاری روی فلش , نرم افزار قفل گذاری روی فلش مموری , نرم افزار پسورد گذاری روی فلش , نرم افزار قفل گذاري روي فلش مموري , نرم افزار پسورد گذاری روی فلش مموری , نرم افزار کد گذاری روی فلش , نرم افزار قفل گذاري روي فلش , نرم افزار رمزگذاری فولدر , نرم افزار رمزگذاری فولدر اندروید , نرم افزار رمزگذاری فولدرها , نرم افزار رمزگذاری فولدر برای اندروید , نرم افزار رمزگذاری پوشه ها , دانلود نرم افزار رمز گذاری فولدر , نرم افزار رمزگذاری روی فولدرها , نرم افزار برای رمز گذاری فولدر , نرم افزار رمزگذاری بر روی فولدر , دانلود نرم افزار رمزگذاری پوشه , نرم افزار رمزگذاری روی فلش مموری , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی فلش مموری , برنامه رمزگذاری روی فلش مموری , نرم افزار رمزگذاری بر روی فلش مموری , نرم افزار رمزگذاری فایل ها , نرم افزار رمزگذاری فایل , دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل , دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل ها , دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل های کامپیوتر , دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل ها برای اندروید , نرم افزار برای رمزگذاری فایل ها , نرم افزار رمزگذاری روی فایل , نرم افزار رمزگذاری اندروید , دانلود نرم افزار رمز گذاری اندروید , نرم افزار رمز گذاری برای اندروید , دانلود نرم افزار رمز گذاری برای اندروید , دانلود نرم افزار رمزگذاری پوشه اندروید , نرم افزار رمزگذاری روی پوشه برای اندروید , نرم افزار رمزگذاری هارد اکسترنال , نرم افزار رمزگذاری روی هارد اکسترنال , دانلود نرم افزار رمزگذاری هارد اکسترنال , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی هارد اکسترنال , نرم افزار رمزگذاری روی پوشه ها , نرم افزار رمزگذاری روی پوشه ها برای اندروید , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی پوشه ها , برنامه رمزگذاری روی پوشه ها , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی پوشه ها برای جاوا , بهترین نرم افزار رمزگذاری روی پوشه ها , دانلود نرم افزار رمزگذاری بر روی پوشه ها , نرم افزار رمزگذاری روی پوشه , دانلود نرم افزار رمز گذاری روی پوشه , دانلود نرم افزار رمزگذاری روی پوشه برای اندروید , نرم افزار رمزگذاری روی فولدر , نرم افزار رمزگذاری بر روی پوشه ,



نرم افزار بهینه سازی رجیستری - Premium Booster 3.8.0.9900
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 183
نویسنده : گوشی

Premium Booster 3.8.0.9900 - نرم افزاری برای بهینه سازی رجیستری ویندوز

 

Premium Booster 3.8.0.9900 یک برنامه ی ساده ولی قدرتمند در زمینه ی بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد که با آن به راحتی میتوانید تمامی ایرادها و اشکالهای رجیستری ویندوز را برطرف کنید.

 برخی از ویژگی های Premium Booster 3.8.0.9900 :

    * عدم نیاز به انجام تنظمیات خاص
    * بهینه سازی رجیستری و افزایش سرعت آن
    * قابلیت از بین بردن انواع خطاها در رجیستری
    * از بین بردن هرگونه رجیستری فایل هایی که باعث کاهش کارآیی در سیستم عامل شده اند.
    * تعمیر آن بخش از رجیستری که در طول زمان دچار مشکل شده اند.
    * واسط کاربری کاملا گرافیکی و جذاب
    * حجم پائین و سرعت بالا در عملکرد کلی نرم افزار
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
    * و …

دانلود با حجم 4.56 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , بهینه ساز رجیستری , بهینه ساز رجیستری ویندوز 7 , بهینه ساز رجیستری ویندوز 8 , نرم افزار بهینه سازی رجیستری , دانلود نرم افزار بهینه ساز رجیستری , دانلود بهینه ساز رجیستری , برنامه بهینه ساز رجیستری , دانلود برنامه بهینه ساز رجیستری , نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز 7 , نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز , دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری , بهترین نرم افزار بهینه سازی رجیستری , بهترین نرم افزار برای بهینه سازی رجیستری , نرم افزاری برای بهینه سازی رجیستری , دانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی رجیستری , دانلود بهترین نرم افزار بهینه ساز رجیستری , دانلود رایگان نرم افزار بهینه ساز رجیستری ,



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد