close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرورگر Opera v11.51 Build 1087 Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 136
نویسنده : گوشی

آخرین نسخه مرورگر Opera v11.51 Build 1087 Final

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

 

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.51 Build 1087 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از 4 گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 7.68 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , مرورگر اپرا , مرورگر اپرا مینی برای اندروید , مرورگر اپرا برای کامپیوتر , مرورگر اپرا برای اندروید , مرورگر اپرا مینی , مرورگر اپرا مینی برای کامپیوتر , مرورگر اپرا جاوا , مرورگر اپرا برای موبایل , مرورگر اپرا مینی اندروید , مرورگر اپرا دانلود , دانلود مرورگر اپرا مینی برای اندروید 4 , دانلود مرورگر اپرا مینی برای اندروید با سرور سالم , دانلود رایگان مرورگر اپرا مینی برای اندروید , دانلود مرورگر اپرا مینی فارسی برای اندروید , دانلود نسخه جدید مرورگر اپرا مینی برای اندروید , دانلود اخرین ورژن مرورگر اپرا مینی برای اندروید , دانلود مرورگر اپرا مینی جدید برای اندروید , دانلود نرم افزار مرورگر اپرا مینی برای اندروید , مرورگر اپرا برای Pc , دانلود مرورگر اپرا برای کامپیوتر , دانلود مرورگر اپرا برای کامپیوتر جدید , مرورگر اپرا کامپیوتر , دانلود رایگان مرورگر اپرا برای کامپیوتر , دانلود جدیدترین مرورگر اپرا برای کامپیوتر , دانلود برنامه مرورگر اپرا برای کامپیوتر , دانلود مرورگر اپرا برای Pc , مرورگر اپرا برای اندروید 2 , 3 , مرورگر اپرا برای اندروید 2 , 1 , مرورگر اپرا برای اندروید 4 , دانلود مرورگر اپرا برای اندروید , دانلود مرورگر اپرا برای اندروید 2 , 3 , 6 , دانلود برنامه مرورگر اپرا برای اندروید , اخرین نسخه مرورگر اپرا برای اندروید , بهترین مرورگر اپرا برای اندروید , دانلود مرورگر اپرا برای اندروید 4 , مرورگر اپرا مینی سیمبین , مرورگر اپرا مینی با سرور سالم , مرورگر اپرا مینی برای جاوا , مرورگر اپرا مینی برای سیمبین , مرورگر اپرا مینی جاوا , مرورگر اپرا مینی ویرایش شده , دانلود مرورگر اپرا مینی برای کامپیوتر , مرورگر اینترنت اپرا مینی برای کامپیوتر , مرورگر اپرا جاوا با سرور سالم , دانلود مرورگر اپرا جاوا , مرورگر اپرا برای جاوا , مرورگر اپرا براي جاوا , مرورگر اپرا موبایل جاوا , مرورگر اپرا ميني جاوا , مرورگر اپرا برا جاوا , مرورگر اپرا موبايل جاوا , مرورگر اپرا برای موبایل اندروید , مرورگر اپرا برای موبایل جاوا , مرورگر اپرا برای موبایل سیمبین , مرورگر اپرا برای موبایل Opera Mini V6 , 5 جاوا , دانلود مرورگر اپرا برای موبایل , دانلود مرورگر اپرا برای موبایل جاوا , دانلود مرورگر اپرا برای موبایل اندروید , دانلود مرورگر اپرا برای موبایل نوکیا , دانلود مرورگر اپرا برای موبایل سیمبین , مرورگر اپرا مینی اندروید 4 , دانلود مرورگر اپرا مینی اندروید , دانلود مرورگر فیلتر شکن اپرا مینی اندروید , دانلود فلش پلیر برای مرورگر اپرا مینی اندروید , دانلود آخرین ورژن مرورگر اپرا مینی برای اندروید , دانلود رایگان مرورگر اپرا , دانلود مرورگر اپرا 12 , دانلود مرورگر اپرا برای سیمبین , دانلود جدیدترین ورژن مرورگر اپرا , دانلود مرورگر اپرا برای جاوا , دانلود مرورگر اپرا مینی , دانلود ورژن جدید مرورگر اپرا ,



بازدید : 203
نویسنده : گوشی

مدیریت و سازماندهی بر روی فایل ها و فولدرها با AB Commander v8.3.0.1433


مطمئنا امروزه بسیاری از افراد به منظور بهبود مدیریت بر روی فایل ها و حافظه های جانبی خود سعی می کنند تا به دنبال قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریتی بوده و آن ها را جایگزین اکسپلورر ویندوز نمایند و به خاطر همین عامل امروزه شرکت های فروانی سعی می کنند تا در این زمینه نرم افزاری را ساخته و روانیه بازار نمایند تا بتوانند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب سازند. حال شاید شما نیز بسیاری از این نرم افزارها را دریافت و تست کرده ولی به نتیجه ی دلخواهی نرسیده و هیچ یک از آن ها نتوانسته اند نظر شما را جلب کرده و نیازهای شما را برطرف سازند. اما اکنون  سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی بر روی فایل ها و انواع حافظه های جانبی مدیریت کرده و سازماندهی مناسبی بر روی آن ها داشته باشید. AB Commander که توسط کمپانی Winability ارائه شده است یک فایل منیجر با دو پنل قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید بر روی دو فولدر مختلف به طور هم زمان و در کنار هم آن هم با سرعت و عملکرد بهتر عملیات خود را انجام داده و با در اختیار گرفتن ابزاری همچون نمایش تصاویر با قابلیت نمایش به صورت اسلایدشو، ویژگی های کامل ویرایش متون، همگام سازی فولدرها و ... عملیات منظمی بر روی فایل ها داشته باشید. علاوه بر این AB Commander با داشتن مجموعه ای از ابزارهای غنی برای مدیریت فایل ها همچون صرفه جوی در زمان با استفاده از ابزاری از قبیل نوار درایو، لیست Favorite ها، سفارشی سازی تولبار ها و کلید های میانبر و ... و ابزار قدرتمندی از قبیل خط فرمان، مقایسه ی فولدرها، همگام سازی، فیلتر سازی و پشتیبانی از فولدرهای مجازی و فشرده می تواند شما را از رجوع مجدد به ویندوز اکسپلورر برای همیشه منصرف ساخته و جانشینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر سیستم شما باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AB Commander v8.3.0.1433 :
- امکان اجرای سریع برنامه از طریق خط فرمان
- امکان عملیات بر روی دو فولدر مختلف آن هم به طور هم زمان و در کنار هم
- امکان انجام عملیات های همچون Copy، Move، Rename، Delete و Drag & Drop بر روی فایل ها و فولدرها
- امکان ویرایش اسناد متنی به کمک ویرایشگر نرم افزار
- امکان تبدیل یک فایل به چندین قسمت و همچنین تبدیل آن ها به یک فایل واحد
- امکان مرور آسان تمامی سلسله مراتب فولدر ها
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به سبب داشتن ظاهری بسیار ساده و جذاب
- پشتیبانی از هر نوع فرمت و درایوی همچون NTFS ،FAT، FAT32
- پشتیبانی از انواع حافظه های جانبی و خارجی
- توانایی نمایش محتویات فولدرهای موجود به صورت مستقل همانند اکسپلورر ویندوز
- دارای مشاهده گر تصاویر با قابلیت نمایش به صورت اسلایدشو
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 راهنمای نصب نرم افزار :
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- محتویات پوشه ی Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)
- نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

 

دانلود با حجم 4.16 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , مدیریت فایل برای اندروید , مدیریت فایل برای اندروید 2 , 1 , مدیریت فایل برای اندروید 4 , مدیریت فایل برای اندروید 2 , 2 , مدیریت فایل برای اندروید 2 , مدیریت فایلها برای اندروید , مدیریت فایل اندروید برای کامپیوتر , مدیریت فایل برای Android , دانلود مدیریت فایل برای اندروید , برنامه مدیریت فایل برای اندروید , مدیریت فایل اندروید , مدیریت فایل اندروید دانلود , مدیریت فایل اندروید فارسی , مدیریت فایل اندروید 2 , 1 , مدیریت فایل اندروید Htc , مدیریت فایل اندروید 4 , مدیریت فایل اندروید Astro , مدیریت فایل اندروید در کامپیوتر , مدیریت فایلهای اندروید , مدیریت فایل , مدیریت فایل آیفون , مدیریت فایل جاوا , مدیریت فایلها در اندروید , مدیریت فایل ها , مدیریت فایل موبایل جاوا , مدیریت فایل ها در آیفون , مدیریت فایل موبایل , مدیریت فایلهای آیفون , مدیریت فایل برای آیفون , مدیریت فایل در آیفون , نرم افزار مدیریت فایل آیفون , دانلود مدیریت فایل برای آیفون , برنامه مدیریت فایل آیفون , دانلود مدیریت فایل آیفون , برنامه مدیریت فایل در آیفون , مدیریت فایل جاوا لمسی , مديريت فايل جاوا , مديريت فايل جاوا لمسي , دانلود مدیریت فایل جاوا , برنامه مدیریت فایل جاوا , مدیریت فایل برای جاوا , دانلود مديريت فايل جاوا , برنامه مديريت فايل جاوا , مدیریت فایلها اندروید , دانلود مدیریت فایل در اندروید , دانلود برنامه مدیریت فایلها در اندروید , مدیریت فایل ها در اندروید , مدیریت فایل های فشرده اندروید , مدیریت فایل ها اندروید , مدیریت فایل های آیفون , مدیریت فایل های گوشی , مدیریت فایل های تلگرام , مدیریت فایل های کامپیوتر , مدیریت فایل های Apk , مدیریت فایل موبایل جاوا لمسی , مدیریت فایل های موبایل جاوا , مدیریت فایل برای موبایل جاوا , نرم افزار مدیریت فایل موبایل جاوا , دانلود نرم افزار مدیریت فایل موبایل جاوا , نرم افزار مدیریت فایل های موبایل جاوا , دانلود نرم افزار مدیریت فایل برای موبایل جاوا , مدیریت فایل موبایل نوکیا , مدیریت فایل موبایل سیمبیان , دانلود مدیریت فایل موبایل , نرم افزار مدیریت فایل موبایل اندروید , دانلود برنامه مدیریت فایل موبایل , نرم افزار مدیریت فایل موبایل ,



بازدید : 604
نویسنده : گوشی

نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریGOM Player v2.1.33.5071

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می کنیم. GOM Player قدرتمند و مهمتر از همه یک مدیاپلیر کاملا رایگان است که تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می کند. این نرم افزار که نسخه نهایی ارائه شده پیشکش شما کاربران عزیز و دوست داشتنی سرزمین دانلود. بصورت خلاصه برخی از امکانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم که از استفاده آن لذت ببرید.


امکانات پخش کننده رسانه ای GOM
جستجوگر کدک : گم پلیر شامل کدک های بسیاری است که شما را از نصب هرگونه کدک های جداگانه برای نمایش فیلمهای با فرمتهای مختلف بی نیاز می کند. کدکهایی همچون XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 و بسیاری دیگر. برای آن دسته از فیلمهایی که نیاز به کدک جداگانه دارند پلیر گم شما را به محل آن کدک جهت دانلود هدایت می کند. پس بنابر این هیچ مشکلی برای کدک های مختلف نخواهید داشت.
پخش فایل AVI شکسته(حق امتیاز) : در فایل های AVI اگر شاخص آن خراب باشد و یا فیلم بصورت ناقص دریافت شده باشد نمی توان آن را نمایش داد چون شاخص ها در انتهای فایل قرار می گیرند. اختراع این فن آوری توسط گم شما را قادر می سازد تا فایلهای با شاخص خراب و یا شکسته را نیز مشاهده کنید.
پشتیبانی قدرتمند از زیرنویس : پلیر گم فایلهای زیر نویس SMI, SRT, RT, SUB را پشتیبانی می کند. شما می توانید حاشیه ، محل ، اندازه ، وضوح تصویر ، فونت و دیگران موارد مربوط به زیر نویس را مشخص کنید. شما حتی می توانید زیر نویسهایی را که با فیلم هماهنگی ندارند را تنظیم و هماهنگ کنید.

 

لیست پخش آسان : اگر شما در دایرکتوری که یک فایل ویدئویی از آن اجرا کرده اید فایلی همنام با آن فایل داشته باشید به صورت خودکار به لیست پخش شما اضافه می شود. شما به راحتی می توانید لیست پخش خودتان را با گم ایجاد و ویرایش کنید.
پشتیبانی از انواع رسانه ها : همراه با فرمت های معروف AVI, MPG, MPEG  و DAT، GOM Player از پخش فرمتهای رسانه ویندوز (WMV, ASF, ASX) نیز پشتیبانی می کند.
فیلم برداری و گرفتن عکس : قابلیت Screen capture در گم به شما اجازه میدهد تا فیلم خود را از گم پلیر ضبط کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت ضبط Burst بصورت مداوم تا 999 عکس بگیرید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار GOM Player v2.1.33.5071:
- مجهز به جستجوگر کدک
- مجهز به کدکهای مختلف برای فرمتهای مختلف
- امکان پخش فایلهای شکسته یا ناقص AVI
- پشتیبانی قدرتمند از امکانات زیر نویس
- تهیه لیست پخش خودکار و آسان
- امکان فیلم برداری و عکس از تصاویر
- امکان سفارشی کردن روشنائی و کنتراست تصویر
- امکان اضافه کردن اکولایزر به صدا
- تکرار پخش فایلها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 9.40 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار پخش فایل Ogg , نرم افزار پخش فایل Ogg اندروید , نرم افزار پخش فایل Ts , نرم افزار پخش فایل Ts برای اندروید , نرم افزار پخش فايل Ts , نرم افزار پخش فایلهای Ts , نرم افزار پخش فايلهاي Ts , نرم افزار پخش فرمت Ts , نرم افزار اجرای فایل Ts , نرم افزار پخش فرمت Tsv , نرم افزار اجرای فایلهای Ts , نرم افزار اجرای فرمت Ts , نرم افزار پخش فایل های Ts , نرم افزار پخش فایل های Ts برای اندروید , نرم افزار اجرای فایل های Ts , دانلود نرم افزار پخش فایل های Ts , نرم افزار برای پخش فایل های Ts , نرم افزار پخش کننده فایل های Ts , دانلود نرم افزار پخش فایل های Ts برای اندروید , نرم افزاری برای پخش فایل های Ts , دانلود نرم افزار برای اجرای فایل های Ts , نرم افزار پخش فایل Flv , نرم افزار پخش فایل Flv اندروید , نرم افزار پخش فایل Flv برای اندروید , نرم افزار پخش فايل Flv , دانلود نرم افزار پخش فایل Flv در اندروید , نرم افزار پخش فایلهای Flv , نرم افزار پخش فایلهای Flv برای اندروید , نرم افزار اجرای فایل Flv , نرم افزار اجرای فایل Flv برای اندروید , دانلود نرم افزار پخش فایل Flv , نرم افزار پخش فایل های Dvr , نرم افزار اجرای فایل های Dvr , دانلود نرم افزار پخش فایل های Dvr , نرم افزار پخش فایل Mkv , نرم افزار پخش فایل Mkv برای اندروید , نرم افزار پخش فايل Mkv , نرم افزار پخش فایل Mkv در اندروید , نرم افزاری برای پخش فایلهای Mkv , نرم افزار پخش فایلهای Mkv , نرم افزار پخش فایلهای Mkv در اندروید , نرم افزار اجرای فایل Mkv , نرم افزار اجرای فایلهای Mkv , دانلود نرم افزار پخش فایل Mkv , نرم افزار پخش فایل صوتی برای اندروید , دانلود نرم افزار پخش فایل صوتی برای اندروید , نرم افزار پخش فایلهای صوتی اندروید , دانلود نرم افزار پخش فایلهای صوتی و تصویری اندروید , نرم افزار پخش فایلهای صوتی در اندروید , دانلود نرم افزار پخش فایل های صوتی اندروید , نرم افزار پخش فایل صوتی , نرم افزار پخش فایل صوتی اندروید , نرم افزار پخش فایل صوتی Ogg برای اندروید , نرم افزار پخش فایل صوتی برای موبایل , نرم افزار پخش فایل صوتی+amr , نرم افزار پخش فایل صوتی و تصویری , نرم افزار پخش فایلهای صوتی , نرم افزار پخش فایلهای صوتی و تصویری ,



نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 11
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 170
نویسنده : گوشی

قدرتمندترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 11

 

 



سرزمین دانلود این دانلود منیجر قدرتمند را به شما پیشنهاد می کند.
Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 11:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 طریقه فعال سازی : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع نمایید و سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید. لازم به ذکر است در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- پس از نصب کامل نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب کپی کرده و پس از اجرا برروی Patch Server Check کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با سریال نامبر موجود در Patch و نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را کرک کنید.

 

دانلود با حجم 4.96 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار دانلود از یوتیوب , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای گوشی اندروید , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای موبایل , نرم افزار دانلود از یوتیوب اندرويد , نرم افزار دانلود از یوتیوب آندروید , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای ویندوز , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای ویندوز 7 , نرم افزار دانلود از یوتیوب رایگان , نرم افزار دانلود , نرم افزار دانلود منیجر , نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت , نرم افزار دانلود از فیس بوک , نرم افزار دانلود یوتیوب , نرم افزار دانلود برای اندروید , نرم افزار دانلود ویدیو , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای اندروید بدون فیلتر , بهترین نرم افزار دانلود از یوتیوب برای اندروید , قویترین نرم افزار دانلود از یوتیوب برای اندروید , دانلود رایگان نرم افزار دانلود از یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود از سایت یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای موبایل اندروید , نرم افزار دانلود منیجر برای اندروید , نرم افزار دانلود منیجر رایگان , نرم افزار دانلود منیجر کرک شده , نرم افزار دانلود منیجر جدید , نرم افزار دانلود منیجر فارسی , نرم افزار دانلود منیجر برای ویندوز 7 , نرم افزار دانلود منیجر Idm , نرم افزار دانلود منیجر آخرین ورژن , نرم افزار دانلود منیجر 2012 , نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت برای اندروید , نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت اندروید , نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت رایگان , نرم افزار جهت دانلود فیلم از اینترنت , نرم افزار های دانلود فیلم از اینترنت , نرم افزار دانلود فیلم سینمایی از اینترنت , نرم افزار براي دانلود فيلم از اينترنت , نرم افزار دانلود کلیپ اینترنتی , نرم افزار دانلود فيلم از اينترنت , نرم افزار دانلود از فیس بوک برای اندروید , نرم افزار دانلود فیلم از فیس بوک , نرم افزار دانلود کلیپ از فیس بوک , نرم افزار دانلود ویدئو از فیس بوک , نرم افزار دانلود از یوتیوب و فیس بوک , دانلود نرم افزار ورود به فیس بوک از طریق موبایل , نرم افزار دانلود عکس از فیس بوک , دانلود از فیس بوک بدون نرم افزار , نرم افزار برای دانلود ویدیو از فیس بوک , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای Pc , دانلود نرم افزار Youtube برای کامپیوتر , نرم افزار دانلود از Youtube برای کامپیوتر , نرم افزار دانلود ویدیو از یوتیوب برای کامپیوتر , دانلود رایگان نرم افزار یوتیوب برای کامپیوتر , نرم افزار دانلود یوتیوب اندروید , نرم افزار دانلود یوتیوب برای اندروید , نرم افزار دانلود یوتیوب جاوا , نرم افزار دانلود یوتیوب موبایل , نرم افزار دانلود یوتیوب برای موبایل , نرم افزار دانلود از یوتیوب با فایرفاکس , نرم افزار دانلود از یوتیوب برای مک , نرم افزار دانلود از یوتیوب 2013 , نرم افزار مدیریت دانلود برای اندروید , نرم افزار دانلود آهنگ برای اندروید , نرم افزار دانلود برای گوشی اندروید , نرم افزار دانلود بازی برای اندروید , نرم افزار دانلود کتاب برای اندروید , نرم افزار دانلود Idm برای اندروید , نرم افزار دانلود رایگان برای اندروید , نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب , نرم افزار دانلود ویدئو , نرم افزار دانلود ویدیو آنلاین اندروید , نرم افزار دانلود ویدیو برای اندروید , نرم افزار دانلود ویدئو آنلاین , نرم افزار دانلود ویدئو از اینترنت , نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین ,



بازدید : 184
نویسنده : گوشی

بازیابی پسورد فایل های فشرده ی Rar با RAR Password Unlocker v3.3.0.0

 

 


مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که فایلی را از اینترنت یا دوستان خود با فرمت فشرده شده ی Rar دریافت کرده و در سیستم خود ذخیره کرده و پس از مدتی به آن نیازمند شده و به سراغ آن رفته اید. اما به هنگام باز کردن فایل با پیغامی رو به رو شده که از شما درخواست پسورد فایل را می نماید و شما نیز به هیچ وجه پسورد آن را به یاد نمی آورید. در این هنگام است که دیگر از باز کردن این فایل ناامید شده و از خواسته ی خود دست بر می دارید. اما اکنون سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است. که با استفاده از آن می توانید به راحتی پسورد فایل های فشرده شده ی خود با فرمت Rar را یافته و آن ها را باز نمایید. RAR Password Unlocker یک ابزار مفید و کاربردی است که برای بازیابی پسورد فایل های فشرده ی Rar طراحی گردیده است . با قرار دادن 3 آپشن کاربردی برای بازیابی پسوردها می تواند شما را در بازیابی هرچه سریعتر پسورد فایل هایتان یاری نماید. همچنین با قرار دادن گزینه های همچون تعیین حداقل و حداکثر طول پسورد، بزرگی یا کوچکی حروف، تعیین استفاده یا عدم استفاده از اعداد و کاراکترهای خاص در پسورد، نوع قرار گیری و ترکیب حروف و اعداد و چندین حالت و انتخاب دیگر که به طور کاملا حرفه ای در نظر گرفته شده اند می تواند شما را در بازیابی سریعتر پسوردهایتان به شکل بهتری یاری نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Unlocker v3.3.0.0 :
- امکان بازیابی پسورد فایل های Rar محافظت شده با پسورد
- امکان شخصی سازی نرم افزار و تعریف یک دیکشنری برای برنامه
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به علت داشتن ظاهری ساده و جذاب
- توانایی بازیابی پسوردها بدون از دست دادن فایل و یا صدمه زدن به فایل های Rar
- پشتیبانی از قابلیت Resume برای متوقف نمودن و شروع مجدد عمل بازیابی
- توانایی افزایش سرعت بازیابی پسورد ها با استفاده از CPU های چند هسته ای
- توانایی خاموش نمودن اتوماتیک سیستم شما پس از بازیابی رمز عبور
- دارای 3 آپشن موثر Dictionary Attack ،Brute-force Attack و Brute-force Attack with Mask برای بازیابی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 

دانلود با حجم 3.1 مگابایت

 منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com

 

راهنمای نصب و فعال سازی :

1. برنامه را نصب کنید. اما آن را اجرا نکنید و اگر اجرا شده است از آن خارج شوید.
2. از داخل فولدر Patch، فایل Patch را در محل نصب برنامه کپی کنید.
3. فایل Patch را اجرا کنید. (برای اجرا در ویندوز 7 و 8 ، روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)
4. بر روی دکمه Patch کلیک کنید تا عملیات انجام شود.
5. برنامه را اجرا کنید.

توجه: فایل های Patch به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شده و یا به صورت اتوماتیک حذف شوند. در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

محل نصب برنامه: فولدر محل نصب برنامه ها معمولا در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
همچنین با این روش میتوانید محل نصب برنامه را پیدا کنید:
ویندوز XP : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Properties کلیک کنید. سپس گزینه Find Target را بزنید.
ویندوز 7 : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.
ویندوز 8 : روی کاشی برنامه در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید. سپس روی Shortcut برنامه کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , بازیابی پسورد Rar , بازيابي پسورد Rar , بازیابی رمز Rar , بازیابی پسورد فایل Rar , برنامه بازیابی پسورد Rar , بازيابي پسورد فايلهاي Rar , دانلود بازیابی پسورد Rar , بازیابی پسورد Winrar , بازیابی سریع پسورد فایل Rar , برنامه بازیابی پسورد فایل Rar , بازیابی رمز فایل Rar , بازیابی رمز فایلهای Rar , بازيابي رمز فايلهاي Rar , بازیابی رمز عبور فایل های Rar , نرم افزار بازیابی پسورد فایل Rar , ریکاوری پسورد فایل های Rar , نرم افزار بازیابی پسورد فایلهای Rar , دانلود نرم افزار بازیابی پسورد فایل Rar , بهترین نرم افزار بازیابی پسورد Rar , نرم افزار بازیابی پسورد Rar , برنامه ریکاوری پسورد Rar , برنامه بازیابی پسورد فایلهای Rar , بهترین برنامه بازیابی پسورد Rar , دانلود نرم افزار بازیابی پسورد Rar , دانلود نرم افزار بازیابی پسورد فایلهای Rar , نرم افزار بازیابی پسورد Winrar , بازیابی پسورد فایل های Winrar , دانلود نرم افزار بازیابی رمز فایل Rar , نرم افزار ریکاوری پسورد فایل Rar , دانلود برنامه بازیابی رمز فایل Rar , نرم افزار بازیابی رمز فایل های Rar ,



مرورگر Google Chrome v14.0.835.163 Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 274
نویسنده : گوشی

آخرین نسخه Google Chrome v14.0.835.163 Final

 

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار Google Chrome v14.0.835.163 Final:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 24 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , مرورگر کروم , مرورگر کروم برای اندروید , مرورگر کروم برای کامپیوتر , مرورگر کروم چیست , مرورگر کروم جدید , مرورگر کروم برای موبایل , مرورگر کروم برای جاوا , مرورگر کروم پرتابل , مرورگر کروم 8 , مرورگر کروم برای نوکیا , مرورگر کروم برای اندروید 2 , 3 , مرورگر کروم برای اندروید 2 , مرورگر کروم برای اندروید 4 , دانلود مرورگر کروم برای اندروید , دانلود مرورگر کروم برای اندروید 2 , 1 , دانلود مرورگر کروم برای اندروید 2 , 3 , دانلود رایگان مرورگر کروم برای اندروید , جدیدترین نسخه مرورگر کروم برای اندروید , دانلود مرورگر کروم برای اندروید4 , دانلود مرورگر کروم برای کامپیوتر , مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر , دانلود مرورگر کروم برای Pc , دانلود رایگان مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر , مرورگر کروم کامپیوتر , دانلود نرم افزار مرورگر کروم برای کامپیوتر , نرم افزار مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر , دانلود آخرین ورژن مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر , آخرین نسخه مرورگر کروم چیست , مرورگر گوگل کروم جدید , مرورگر کروم نسخه جدید , دانلود مرورگر کروم ورژن جدید , دانلود مرورگر گوگل کروم جدیدترین ورژن , مرورگر گوگل کروم ورژن جدید , دانلود مرورگر کروم ورزن جدید , جدیدترین مرورگر کروم اندروید , دانلود مرورگر گوگل کروم جدید برای اندروید , مرورگر کروم برای موبایل اندروید , دانلود مرورگر کروم برای موبایل اندروید , دانلود مرورگر کروم برای موبایل جاوا , دانلود مرورگر گوگل کروم برای موبایل , دانلود مرورگر گوگل کروم برای موبایل جاوا , مرورگر گوگل کروم برای موبایل اندروید , دانلود مرورگر گوگل کروم برای موبایل اندروید , دانلود مرورگر گوگل کروم برای موبایل نوکیا , دانلود مرورگر گوگل کروم برای موبایل با فرمت جاوا , مرورگر گوگل کروم برای جاوا , دانلود مرورگر کروم برای جاوا , دانلود مرورگر گوگل کروم برای جاوا , دانلود مرورگر یوسی کروم برای جاوا , دانلود جدیدترین مرورگر گوگل کروم برای جاوا , دانلود مرورگر گوگل کروم برای گوشی جاوا , مرورگر کروم برای گوشی جاوا , دانلود نرم افزار مرورگر گوگل کروم برای جاوا , دانلود مرورگر کروم پرتابل , دانلود مرورگر كروم پرتابل , دانلود مرورگر گوگل کروم پرتابل , مرورگر گوگل کروم 8 , مرورگر کروم برای نوکیا ۵۸۰۰ , دانلود مرورگر کروم برای نوکیا , مرورگر گوگل کروم برای نوکیا , مرورگر گوگل کروم برای گوشی نوکیا ,



بازدید : 279
نویسنده : گوشی

تغییر آیکون و رنگ پوشه ها با نرم افزار Folder Marker Pro v3.2.0

 

 

شاید بارها شما هم به این فکر افتاده اید که کاش می توانستید به شکلی پوشه ها و فولدرهای خود را نشانه گذاری کرده تا نوع هر فولدر مشخص کننده ی اطلاعات و فایل های موجود در آن باشد. یا حتی از ظاهر یکنواخت و زرد رنگ فولدرها و پوشه های خود خسته شده و خواسته اید به نحوی رنگ و جلوه ای متفاوت و زیبا به فولدرهای خود ببخشید ولی نتوانستیه اید راه حل و چاره ی مناسبی پیدا نمایید. اما اکنون باز هم سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید رنگ فولدرها و پوشه های خود را به رنگ های خاص و دلخواهتان تغییر داده و یا براساس اطلاعات و محتویاتشان آن ها را رنگ بندی نمایید. Folder Marker Pro نرم افزاری است که برای شما این امکان را فراهم می نمایید تا بتوانید رنگ فولدر ها و پوشه های خود را براساس اطلاعات و محتویاتشان و شرایط کاری شما بر روی فایل های آن پوشه ها تغییر داده و با انجام این کار نه تنها شکل و شمایل سیستم خود را از شر یکنواخت بودن نجات داده بلکه با دسته بندی فایل هایتان به راحتی به محتویات موجود در پوشه ها و حالات آن ها پی برده و از باز کردن مداوم آن ها و هدر رفتن وقت تان جلوگیری نمایید. از همه مهمتر شما به علت ساده بودن شیوه ی استفاده از برنامه و اضافه کردن گزینه ی که در راست کلیک سیستم شما ایجاد می نماید می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه تمامی اعمال و تغییرات بالا و گفته شده را بر روی فولدرهایتان انجام داده و به نتیجه ی دلخواهتان دست یابید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Marker Pro v3.2.0 :
- امکان تغییر رنگ فولدرها به حالت های تیره، روشن و معمولی
- امکان تغییر آیکون های مربوط به شبکه و سفارشی سازی کامل LAN
- امکان ایجاد تغییرات بر روی چندین فولدر به صورت هم زمان
- امکان دو انتخاب برای تغییر شکل آیکون پوشه ها به پوشه های سفارشی و یا اعمال آیکون انتخابی بر روی همه ی زیر پوشه ها
- امکان برگرداندن وضعیت و رنگ فولدر ها به حالت  قبلی و یا ایجاد تغییر رنگ دوباره بر روی آن ها
- امکان علامت گذاری بر روی پوشه ها بر اساس اولویت و برتری (پایین، متوسط، بالا) یا وضعیت درجه ی تکمیل کار (انجام شده، نیمه انجام شده، برنامه ریزی شده)
- امکان علامت گذاری بر روی پوشه ها بر اساس وضعیت کاری (تایید شده، رد شده، در انتظار) یا نوع اطلاعات ذخیره شده در آنها (کاری، مهم، فایل های موقت و خصوصی) و ...
- ایجاد یک منوی Popup برای انتخاب شکل آیکون مورد نظر
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به دانش خاصی
- پشتیبانی از انواع آیکون های 32 بیتی
- دارای آیکون های اضافی در خود برنامه برای دفتر کار
- دارای یک زبانه ی آیکون برای اضافه کردن مقدار نامحدودی آیکون مورد علاقه و علامت گذاری فولدرها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 8.19 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , تغییر آیکون برنامه های اندروید , تغییر آیکون در ویندوز 7 , تغییر آیکن در ویندوز 7 , تغییر اندازه آیکون در ویندوز 7 , تغییر سایز آیکون در ویندوز 7 , نحوه تغییر آیکون در ویندوز 7 , تغییر آیکون درایوها در ویندوز 7 , تغییر شکل آیکون در ویندوز 7 , مشکل تغییر آیکون در ویندوز 7 , تغییر آیکون درایو در ویندوز 7 , تغییر آیکون ها در ویندوز 7 , تغییر آیکون وبلاگ , تغییر آیکون وبلاگ بلاگفا , کد تغییر آیکون وبلاگ , آموزش تغییر آیکون وبلاگ , تغییر آیکون آدرس بار وبلاگ , تغییر دادن آیکون وبلاگ , تغییر شکل آیکون وبلاگ , تغییر آیکون های ویندوز 7 , مشکل تغییر آیکون های ویندوز 7 , تغییر شکل آیکون های ویندوز 7 , نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز 7 , دانلود نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز 7 , تغییر اندازه آیکون های دسکتاپ در ویندوز 7 , آموزش تغییر آیکون های ویندوز 7 , تغییر آیکون درایو , تغییر آیکون درایوها , تغییر ایکون درایو ها , تغییر آیکون درایو های ویندوز , تغییر ایکون درایور , تغییر آیکون درایو ویندوز 7 , تغییر آیکون درایو C , تغییر آیکون درایو ویندوز Xp , تغییر آیکون فایل Exe , تغییر آیکن فایل Exe , تغییر Icon فایل Exe , تغییر آیکون فایل های Exe , برنامه تغییر آیکون فایل Exe , نرم افزار تغییر آیکون فایل Exe , نرم افزار تغییر آیکن فایل Exe , دانلود نرم افزار تغییر آیکون فایل Exe , تغییر آیکون یک فایل Exe , تغییر شکل آیکن فایل Exe , تغییر آیکون , تغییر آیکون نرم افزار , تغییر ایکون اندروید , تغییر ایکون ویندوز 7 , نرم افزار تغییر آیکون Exe , نرم افزار تغییر آیکون در اندروید , نرم افزار تغییر آیکون ویندوز , نرم افزار تغییر آیکون های اندروید , نرم افزار تغییر سایز آیکون , دانلود نرم افزار تغییر آیکون , دانلود نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز , دانلود نرم افزار تغییر آیکون دسکتاپ , نرم افزار تغییر آیکون درایو , تغییر آیکون های اندروید , تغییر آیکون در اندروید , برنامه تغییر ایکون اندروید , نرم افزار تغییر آیکون اندروید , تغییر آیکون برنامه ها در اندروید , دانلود نرم افزار تغییر آیکون اندروید , تغییر نام ایکون در اندروید , تغییر سایز ایکون در اندروید , تغییر ایکونهای اندروید , تغییر آیکونهای ویندوز 7 , تغییر آیکن ویندوز 7 , تغییر سایز آیکون ویندوز 7 , تغییر آیکون استارت ویندوز 7 , تغییر فونت آیکون ویندوز 7 , نرم افزار تغییر ایکون ویندوز 7 ,



مخفی سازی IP با نرم افزار قدرتمند Smart Hide IP v2.6.2.8
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 222
نویسنده : گوشی

مخفی سازی IP با نرم افزار قدرتمند Smart Hide IP v2.6.2.8

 


مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از خود پرسیده اید بهترین راه برای در امان ماندن از دست هکرها در دنیای اینترنت چیست ؟ مطمئنا به این پاسخ رسیده اید که نصب یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می تواند شما را از دست این هکرها در امان نگه دارد. اما بد نیست بدانید که این آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به حفاظت از شما و سیستمتان نمی باشند و یکی از مطمئن ترین راه های در امان ماندن از دست آن ها مخفیانه عمل کردن در دنیای اینترنت و هویت شما یعنی آی پی شما می باشد. امروزه نرم افزارهای فراوانی برای این کار روانه ی بازار شده اند که اکثر آن ها دارای مشکلات فراوانی بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آی پی خود را مخفی کرده و از دست هکرها در امان بمانید. Smart Hide IP نرم افزاری است که شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با یک کلیک آی پی خود را مخفی کرده و با آی پی های جعلی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و حتی با عوض نمودن آی پی خود و قرار دادن آی پی کشورهای دیگر به سایت های که برای کشور ما تحریم می باشد مراجعه کرده و نیاز های خود را برطرف سازید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Smart Hide IP v2.6.2.8 :
- امکان مخفی سازی و تغییر آی پی در عرض چند ثانیه
- امکان مخفی ساز خودکار آی پی در مدت زمان دلخواه شما
- امکان تغییر تنظیمات پروکسی در حالت Fly
- استفاده ی بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی
- توانایی مخفی سازی آی پی شما از سایت مورد بازدیدتان
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربر پسند
- سازگاری کامل با مروگر های Internet Explorer ،Firefax و Opera
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 راهنمای نصب نرم افزار :
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- فایل موجود در پوشه ی Crack را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
- نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

 

دانلود با حجم 6.39 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , مخفي كردن Ip در اينترنت , مخفي كردن Ip , راههاي مخفي كردن Ip , دانلود برنامه مخفي كردن Ip , نرم افزار مخفي كردن Ip , دانلود نرم افزار مخفي كردن Ip , دانلود نرم افزار پنهان كردن Ip ,



ایجاد تولبارهای دلخواه برای ویندوز Coolbarz v0.1.6.2
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 197
نویسنده : گوشی

ایجاد تولبارهای دلخواه برای ویندوز Coolbarz v0.1.6.2

 


شاید شما هم از دسته افرادی هستید که نیازمندید تا همواره نرم افزارهای فراوانی را بر روی سیستم خود نصب نموده و آیکونی از آن ها را بر روی دسکتاپ خود ایجاد نمایید تا بتوانید به سرعت به آن نرم افزار دست یابید اما بعضا این زیادی آیکون ها، شلوغ شدن دسکتاپ شما و زشت جلوه دادن آن سبب شده تا به فکر یافتن راهی برای سازماندهی آن ها بوده به نوعی که هم بتوانید به سرعت به نرم افزارهای خود دست یافته و هم جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشید ولی راه حل مناسبی به ذهن شما نرسیده و موفق به حل این مشکل نشده اید. اما اکنون باز هم سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی با ایجاد  تولبارهای در ویندوز خود و قرار دادن آیکون های برنامه ها در آن ها به دسکتاپتان زیبای خاصی بخشیده و به سرعت به نرم افزارهایتان دست یابید. Coolbarz که توسط شرکت Bryntyounce ارائه شده است نرم افزار رایگان و کم حجمی است که شما را قادر می سازد تا به راحتی به ایجاد تولبارهای بر روی دسکتاپ خود پرداخته و آیکون نرم افزارهای دلخواهتان را در این تولبار ها قرار داده تا به سرعت بتوانید به آن ها دست یافته و دسکتاپتان را نیز از شلوغی این آیکون ها نجات دهید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Coolbarz v0.1.6.2 :
- امکان ایجاد 4 تولبار برای هر 4 طرف صفحه نمایش
- امکان به روز رسانی خودکار نرم افزار
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون داشتن هر گونه دانش خاصی
- پشتیبانی از پروفایل کاربران برای ایجاد تنظیمات شخصی و دلخواه برای هر کاربر
- قابل تنظیم بودن عملکرد برنامه با توجه به نیاز های کاربر و اعمال اثراتی همچون شفافیت و محو نمودن
- دارای ابزار های رایج بدون نیاز به نصب آن ها
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای حجم بسیار اندک و رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود با حجم 335 کیلوبایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , ایجاد تولبار برای سایت , ساخت تولبار برای سایت , ساخت تولبار برای سایت خود , ساختن تولبار برای سایت , آموزش ساخت تولبار برای سایت , نحوه ساخت تولبار برای سایت , ساخت تولبار اختصاصی برای سایت , ساخت تولبار برای وب سایت , روش ساخت تولبار برای سایت , ساخت تولبار سایت , ایجاد تولبار اختصاصی , ساخت تولبار اختصاصی برای وبلاگ , ایجاد تولبار سایت , ایجاد تولبار , ایجاد تولبار برای وبلاگ , آموزش ایجاد تولبار , ساخت تولبار برای وبلاگ , ساختن تولبار برای وبلاگ , آموزش ساخت تولبار برای وبلاگ , ساخت تولبار آنلاین برای وبلاگ , ساخت تولبار وبلاگ , روش ساخت تولبار برای وبلاگ , نحوه ساخت تولبار برای وبلاگ , کد ساخت تولبار برای وبلاگ , آموزش ساخت تولبار , آموزش ساخت تولبار الکسا , آموزش ساخت تولبار اختصاصی , آموزش ساخت تولبار سایت , آموزش ساخت تولبار در الکسا , آموزش ساختن تولبار , آموزش ساخت تولبار حرفه ای , آموزش ساخت تولبار فارسی ,



ویرایشگر حرفه ای متن EmEditor Professional v11.0.1 Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 229
نویسنده : گوشی

ویرایشگر حرفه ای متن EmEditor Professional v11.0.1 Final


EmEditor Professional نام یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای 1 گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل 4 گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه 6.00 این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر 3 دقیقه و 54 ثانیه بود که در نسخه 7.00 این برنامه ، این زمان به 13 ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از 9 دقیقه و 5 ثانیه به 1 ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Emurasoft می باشد.جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. ( باز کردن فایل ها تا سقف 248 گیگابایت یا 2,1 بیلیون خط)

ویژگی های اضافه شده به این نسخه:
FindBar : به شما اجازه می دهد که در نواری جدید به جستجو در متن بپردازید
HTML Bar: نواری که به شما کمک می کند تا اجزای متن HTML خود را راحت تر مشاهده کنید
Projects: پوشه ها را به صورت درخت نمایان می کند و به شما اجازه باز کردن آنها را در این قسمت می دهد
Word Complete : لیستی از آخرین کلمات استفاده و علامت گذاری شده در EmEditor را نشان می دهد تا با انتخاب کلمه مورد نظر به نوشتن متن خود راحت تر ادامه دهید
 


قابلیت های کلیدی نرم افزار EmEditor Professional v11.0.1 Final:
- نوار ابزار حرفه ای
- قابلیت ویرایش فایل های متنی
- توانایی کدنویسی زبان HTML با قابلیت شناسایی خطاها در کدنویسی
- قابلیت استفاده از ویژگی Macro در نرم افزار برای ضبط رویدادهای مختلف (شما با این قسمت می توانید تغییراتی که توسط ماوس و یا کیبرد بر روی متون خود ایجاد می کنید را ضبط کرده و به منظور اعمال تکراری، آموزش و ... استفاده کنید)
- دارای دایره لغتی کامل برای استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی زیر
Bat, C#, C++, CSS, HTML, Ini, Java, JavaScript, JSP, Pascal (Delphi), Perl, PerlScript, PHP, Python, Ruby, SQL, TeX (LaTeX), VBScript, WindowsScript, x86 Assembler, XML
- پشتیبانی از یونیکد های
UTF-7, Baltic, Central European, Chinese Simplified, Chinese Traditional, Cyrillic, Greek, Japanese (Shift-JIS), Japanese (JIS), Japanese (EUC), Korean, Thai, Turkish, Vietnamese, Western European
- قابلیت Find و Replace پیشرفته
- قابلیت پذیرش Plugin برای ویرایش فورمت های بیشتری از فایل مثل DLL و ...
- خاصیت Drag & Drop برای انتقال متن انتخاب شده
- Save و ایجاد Backup به صورت خودکار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 راهنمای نصب نرم افزار:
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- برای کرک کردن از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید تا نرم افزار شما به صورت کامل کرک شود. حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.

 

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 10.42 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 11.29 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , ویرایشگر متن , ویرایشگر متن اندروید , ویرایشگر متن فارسی , ویرایشگر متن آنلاین , ویرایشگر متن جوملا 3 , ویرایشگر متن انگلیسی آنلاین , ویرایشگر متن جوملا , ویرایشگر متن در لینوکس , ویرایشگر متن Html , ویرایشگر متن انگلیسی , ویرایش متن برای اندروید , ویرایشگر متن فارسی اندروید , دانلود ویرایشگر متن اندروید , بهترین ویرایشگر متن اندروید , نرم افزار ویرایشگر متن اندروید , دانلود ویرایشگر متن برای اندروید , ویرایشگر متن فارسی آنلاین , دانلود ویرایشگر متن فارسی , نرم افزار ویرایشگر متن فارسی , دانلود نرم افزار ویرایشگر متن فارسی , برنامه ویرایشگر متن فارسی , اسکریپت ویرایشگر متن فارسی , ویرایشگر آنلاین متن انگلیسی , ادیتور متن آنلاین , ویرایش متن انگلیسی آنلاین , نرم افزار ویرایش متن انگلیسی آنلاین , ویرایشگر متن جوملا 2 , 5 , ویرایشگر متن جوملا 1 , 5 , ادیتور متن جوملا , ادیتور متن جوملا 2 , 5 , ویرایشگر متن برای جوملا 2 , 5 , ماژول ویرایشگر متن جوملا , ویرایشگر متن برای جوملا , دانلود ویرایشگر متن جوملا , ادیتور متن Html , نرم افزار ویرایشگر متن انگلیسی , ویرایشگر متون انگلیسی , دانلود ویرایشگر متن انگلیسی , دانلود نرم افزار ویرایشگر متن انگلیسی ,