close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Curling3D 2.0.18 – دانلود بازی اندروید ورزشی HD
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 264
نویسنده : گوشی

Curling3D بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی عالی است و به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است. این بازی که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پیچش یا حلقه زنی به صورت یک نفره و دونفره می باشد باید شما در آن برروی سطح یخی باید سنگ ها سُر دهید تا در مکان های مختلفی بایستد و با هر بار ایستادن سنگ ها متناسب با مکان آن امتیاز دریافت می کنید.

این بازی نسبت به همه ی کارهای شما نظیر تکان دادن گوشی واکنش نشان می دهد و این ویژگی بازی را بسیار طبیعی می کند و تجربه ی یک بازی واقعی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

شما این امکان را در اختیار دارید که با دوستان خود به صورت تصادفی و یا از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک به بازی کردن بپردازید. از ویژگی های این بازی می توان به مواردی همچون گیم پلی دقیق ، کنترل آسان و شهودی ، بازی با رایانه با سه سطح دشواری ، انواع شخصیت های متعدد برای انتخاب ، طراحی صدای عالی و جزئیات و انیمیشن های گرافیکی را نام برد.

 

دانلود Curling3D - بازی ورزشی HD اندروید

 

بازی Curling3D هم اکنون با قیمت 4.99 دلار در مارکت اندروید به فروش می رود که شما می توانید ان را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید برای موبایل خود دریافت کنید.

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید ورزشی , بازی اندروید ورزشی بدون دیتا , دانلود بازی آندروید ورزشی Hd , بازیهای اندروید ورزشی , دانلود بازی اندروید ورزشی , دانلود بازی ورزشی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی های اندروید ورزشی , دانلود بازی برای اندروید ورزشی , بازی ورزشی اندروید 4 , بازی ورزش اندروید , دانلود بازی ورزشی بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی های ورزشی برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی های ورزشی Hd برای اندروید , دانلود بازیهای ورزشی اندروید , بهترین بازیهای ورزشی اندروید , دانلود جدیدترین بازیهای ورزشی اندروید , دانلود بهترین بازیهای ورزشی اندروید , دانلود بازی اندروید ورزشی بدون دیتا , دانلود بازی اندروید ورزشی تنیس Virtua Tennis Challenge , دانلود بازی ورزشی اندروید جدید , دانلود بازي ورزشي آندرويد , دانلود بازی های ورزشی برای اندروید , دانلود بازی ورزشی برای گوشی های اندروید , دانلود بهترین بازی های ورزشی برای اندروید , دانلود رایگان بازی های اندروید ورزشی , دانلود بازی های جدید اندروید ورزشی , دانلود بهترین بازی های ورزشی اندروید , دانلود جدیدترین بازی های ورزشی اندروید , دانلود مجموعه بازی های ورزشی اندروید , دانلود بازیهای ورزشی برای اندروید , دانلود بازی ورزشی اچ دی برای اندروید , دانلود بازی ورزشی برای اندروید 4 , بازی ورزشی اندروید , بازیهای ورزشی اندروید , دانلود بازی ورزشی اندروید , بازی ورزشی برای اندروید , دانلود بازی ورزشی اندروید 2 , 3 , بازی ورزشی موبایل اندروید ,



بازدید : 1040
نویسنده : گوشی

Walt The Frog?! بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های فکری و سرگرم کننده برای اندروید می باشد که نسخه ی اول آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد و با قیمت 1.01 دلار به فروش می رود. در این بازی شما در نقش والت یک قورباغه ی دوست داشتنی هستید که تنها آرزوی او تبدیل شدن به یک قهرمان وافعی بوده است ! یک سیاره ی مرموز با زمین برخورد می کند و والت شخصیت اصلی بازی در یک حوضچه خود را می بیند !

او متوجه می شود که زنبورها به ان ها حمله کرده اند و دوستان او را از بین برده اند و تنها قورباغه ای که زنده مانده است خودش می باشد. زنبور ها قصد جان والت را دارند و می خواهند او را نیز از بین ببرند ! چه کاری از شما بر می آید !؟ تنها کاری که شما در این بازی انجام می دهید این است که با زبان دراز والت زنبورها و حشرات را می بلعید و ان را می خورید تا زمین را از شر حشرات مرموز خلاص کنید.

از ویژگی های بازی Walt The Frog?! می توان به گرافیک سه بعدی و عالی آن ، موسیقی با کیفیت بالا ، بودن دشمنان مختلف و 5 جهان رنگارنگ اشاره کرد.

این بازی علاوه بر دارا بودن یک فایل نصبی به حجم 7 مگابایت ، دارای یک فایل دیتا با حجمی حدود 70 مگابایت می باشد که شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را دانلود و تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید.

 

دانلود Walt The Frog?! - بازی قورباغه ای اندروید + فایل دیتا

 

 

 

Walt The Frog?! - بازی قورباغه ای اندروید

 

 

Walt The Frog?! - بازی قورباغه ای اندروید

 

 

Walt The Frog?! - بازی قورباغه ای اندروید

 

 

 

+ دانلود فایل دیتای بازی Walt The Frog?! با حجم 70 مگابایت

مسیر فایل دیتا : SdCard / Android / Obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید قورباغه , دانلود بازی اندروید قورباغه , بازی قورباغه اندروید برای Pc , دانلود بازی قورباغه برای اندروید , دانلود بازی قورباغه دیوانه برای اندروید , دانلود بازی قورباغه شکلات خور اندروید , دانلود بازی قورباغه دیوانه اندروید , دانلود بازی قورباغه گرسنه اندروید , دانلود بازی قورباغه گرسنه برای اندروید , دانلود بازی پرش قورباغه برای اندروید , دانلود بازی قورباغه سخنگو برای اندروید , دانلود بازی قورباغه شکمو برای اندروید ,



Shake Spears! 1.16 + Data – بازی شوالیه ها برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 1025
نویسنده : گوشی

Shake Spears بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر در سبک بازی های ماجراجویی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای مراحلی چالش برانگیز و هیجان آور می باشد و در هر مرحله با یک نوع شوالیه روبه رو هستید که باید با حرکات دست روی صفحه ی نمایش و جهت گیری سریع و هوشمندانه ی خود ، حریف را از اسب به پایین بیندازید و به جمع آوری طلا و ستاره بپردازید !

هر چه حرکت شما سریع تر باشد طلاها و ستاره های بیشتری را می توانید از آنِ خود کنید و جذابیت بازی را افزایش دهید. این بازی به صورت خوش ساخت و متفاوت طراحی شده است و مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد و بسیاری از کاربران آن را به عنوان بهترین بازی که تاکنون انجام داده اند ، می شناسند !

در بازی Shake Spears! با طلاهایی که بدست می اورید ،  می توانید قابلیت های شوالیه ی خود را افزایش دهید . در بازی حریفان شما رفته رفته سخت کوش تر و باهوش تر می شوند و برای رسیدن به دختر پادشاه راه درازی را در پیش دارید !!

 

دانلود Shake Spears! + Data - بازی شوالیه ها برای اندروید

 

Shake Spears به گونه ای مبتکرانه و حرفه ای طراحی شده است و هرچه بازی کنید از آن سیر نمی شوید ! بازی در 4 دنیای مختلف صورت می گیرد و در هنگام مبارزه دارای افکت های جالبی است . این بازی هم اکنون در مارکت دارای امتیاز 4.7 می باشد و بعنوان یکی از بازی های محبوب اندروید معرفی شده است .

بازی Shake Spears علاوه بر دارا بودن فایل نصبی دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 125 مگابایت می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب تصاویری از بازی ، فایل دیتا و نصبی آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

 

دانلود Shake Spears! + Data - بازی شوالیه ها برای اندروید

 

دانلود Shake Spears! + Data - بازی شوالیه ها برای اندروید

 

دانلود Shake Spears! + Data - بازی شوالیه ها برای اندروید

 

 

آموزش نصب بازی Shake Spears! :

  1. فایل apk بازی را که حجمی حدود 1 مگابایت دارد را نصب کنید . (اجرا نکنید …)
  2. فایل دیتای بازی را که حجمی حدود 125 مگابایت دارد را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی دیتا را در مسیر sdcard/android /Data قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید …

 

 دانلود فایل دیتای بازی Shake Spears! با حجم 125 مگابایت

 

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید شوالیه , دانلود بازی شوالیه اندروید , دانلود بازی شوالیه تاریکی برای اندروید , دانلود بازی Dark Knight اندروید , دانلود بازی بتمن شوالیه تاریکی برای اندروید , دانلود بازی شوالیه تاریکی برمی خیزد برای اندروید , دانلود بازی شوالیه برای اندروید , دانلود بازی شوالیه تاریکی اندروید , دانلود بازی شوالیه ی تاریکی برای اندروید , دانلود بازی جنگ شوالیه ها برای اندروید ,



Goblins Rush 1.0.6 – دانلود بازی اندروید اکشن
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 299
نویسنده : گوشی

Goblins Rush بازی جدید و زیبای دفاعی در سبک بازی های اکشن و آرکید اندروید می باشد که در آن شما باید آتش به سمت دشمنان خود پرتاب کنید و در برابر دشمنان مقاومت کنید . در این بازی شما با آتش اجنه را نابود کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید و از بازی لذت ببرید .

اگر شجاعت کافی برای رویارویی با چالش های فوق العاده از حالت تاریکی را دارید بازی Goblins Rush را از دست ندهید !

برخی از ویژگی های بازی Goblins Rush اندروید :

  • 24 آیتم برای باز کردن قفل
  • 3 حالت بازی
  • 72 مرحله در 3 دنیا
  •  ارتقا جادوهای خود با Manacristals
  • گیم پلی ساده

برای دانلود جدیدترین ورژن بازی Goblins Rush از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Goblins Rush Game

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید اکشن بدون دیتا , دانلود بازی اندروید اکشن بدون دیتا , دانلود بازی اکشن بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی های اکشن برای اندروید بدون دیتا , بازی های اندروید اکشن بدون دیتا , بازی اکشن اندروید بدون نیاز به دیتا , دانلود بازی اکشن اندروید بدون نیاز به دیتا , بازی های اکشن برای اندروید بدون دیتا , بازی اندروید اکشن , بازی اندروید اکشن کم حجم , بازی اندروید اکشن تفنگی , بازی اکشن اندروید 4 , بازی اکشن اندروید 2 , 1 , بازی اکشن اندروید 2 , 3 , بازی اکشن اندروید Hd , بازی اکشن اندروید دانلود , بازی اکشن اندروید جدید , دانلود بازی اندروید اکشن کم حجم , بازی اکشن کم حجم برای اندروید , دانلود رایگان بازی اکشن کم حجم اندروید , بازی اکشن اندروید با حجم کم , بازی های اکشن کم حجم اندروید , دانلود بازی اندروید اکشن تفنگی , بازی اکشن تفنگی برای اندروید , بازی های اکشن تفنگی اندروید , بازی اکشن و تفنگی اندروید , دانلود بازی اکشن اندروید 4 , بازی اکشن برای اندروید 4 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 4 , دانلود بازی های اکشن اندروید 4 , بازی اکشن برای اندروید 4 , 2 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 4 , 2 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 4 , 0 , 4 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 4 , 1 , بازی های اکشن برای اندروید 4 , بازی اکشن برای اندروید 2 , 1 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 2 , 1 , دانلود بازی اکشن اندروید 2 , 1 , دانلود بازی های اکشن اندروید 2 , 1 , بازی اکشن اندروید 2 , 3 , 6 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی اکشن اندروید 2 , 3 , بازی اکشن برای اندروید 2 , 3 , بازی اکشن برای اندروید 2 , 3 , 6 , دانلود بازی اکشن برای اندروید 2 , 3 , 6 , دانلود بازی اکشن 2013 برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی های اکشن برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی اکشن آندروید Hd , بازی اکشن Hd برای اندروید , دانلود بازی اکشن Hdبرای اندروید , دانلود بازی اکشن اندروید Rainbow Six Hd Full , دانلود بازی اکشن 3d اندروید , دانلود بازی اکشن اندروید بدون دیتا , دانلود بازی اکشن اندروید کم حجم , دانلود رایگان بازی اکشن اندروید , دانلود بازي اكشن آندرويد , دانلود بازی اکشن اندروید 2013 , دانلود بازی اکشن اندروید رایگان , دانلود بازی اکشن جدید اندروید , دانلود جدیدترین بازی اکشن اندروید , دانلود بازی های اکشن جدید اندروید , جدیدترین بازی های اکشن اندروید , بازیهای اکشن جدید اندروید , جدیدترین بازی اکشن اندروید , بازی اکشن جدید برای اندروید , دانلود بازی اکشن و جدید اندروید ,



Crazy Boxes HD 1.0 – دانلود بازی اندروید شلیک به جعبه
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 373
نویسنده : گوشی

Crazy Boxes HD بازی جدید و فوق العاده زیبا با کیفیت اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد. در این بازی در دنیایی پر از اسباب بازی قرار می گیرید که باید با استفاده از توپ بیسبال ، به سمت جعبه ها شلیک کنید و آن ها را مورد هدف خود قرار دهید و به جمع آوری امیتاز بپردازید.

در این بازی شما باید به جمع آوری امیتاز برای صعود به مراحل بعد و حالت های جدید بپردازید و همچنین می توانید گلوله های مخصوصی از جنس یخ و آتش را با رگبار و افکت مهیب ترکیب کنید و امتیاز بیشتری بگیرید. در ابتدا مراحل به صورت ساده می باشد ولی با جلوتر رفتن به جعبه هایی بر میخورید که حرکت می کنند و هیجان بازی را افزایش می دهند.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Crazy Boxes HD و دانلود آن با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنـــید .

 

دانلود بازی Crazy Boxes HD - شلّیک به جعبه برای اندروید

 

 

 

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید شلیک , بازی آندروید Fire & Forget Final Assault , دانلود بازی شلیک اندروید , دانلود بازی Friendly Fire اندروید , دانلود بازی شلیک گلوله برای اندروید , دانلود بازی Fire Ball اندروید , دانلود بازی شلیک با اسلحه برای اندروید , دانلود بازی شلیک به سیب برای اندروید , دانلود بازی شلیک تفنگ اندروید , دانلود بازی شلیک برای اندروید , دانلود بازی شلیک توپ اندروید , دانلود بازی شلیک توپ برای اندروید ,



بازدید : 271
نویسنده : گوشی

Galaxy Assault بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجرایی و سرگرم کننده برای اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید منتشر شد ! در این بازی شما باید به کاریزماتیک کمک کنید تا از شر دشمنان سر سخت که قصد دارند او را از فضا به پایین بکشند ، خلاص شود و او را نجات دهید !

دشمنان سعی بر این دارند که او را نابود کنند اما تا شما با او هستید این اتفاق نخواهد افتاد ! شما با قدرت های خاص نظیر شلیک آتش موجودات سر راه خود را منفجر کنید و یک بازی هیجان انگیز و ماجراجویی فضایی را در اسمارت فون خود به ارمغان اورید.

از ویژگی های بازی Galaxy Assault می توان به مواردی همچون گرافیک عالی و خیره کننده و جمع آوری امتیاز موجود در راه برای افزایش قدرت را نام برد.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Galaxy Assault و دانلود نسخه ی اول آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود Galaxy Assault - بازی جدید و ماجرایی اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید ماجراجویی , بازی اندروید ماجراجویی بدون دیتا , بازی اندروید ماجراجویانه , دانلود بازی اندروید ماجراجویی , بازی ماجراجوی اندروید , بازی های ماجراجویی اندروید , بهترین بازی ماجراجویی اندروید , دانلود بازی های اندروید ماجراجویی , بازی ماجراجویی اندروید 2 , 3 , بازی جدید ماجراجویی اندروید , بازی اندروید ماجرایی , دانلود بازی اندروید ماجرایی , دانلود بازی ماجرایی اندروید بدون دیتا , بازیهای ماجرایی اندروید , بهترین بازی ماجرایی اندروید , بازی فکری ماجرایی اندروید , دانلود بازی اندروید ماجراجویانه , دانلود رایگان بازی ماجراجویانه اندروید , بازی ماجراجویی اندروید , دانلود بازی ماجراجوی اندروید , دانلود بازی ماجراجویی اندروید , بازی ماجراجویی برای اندروید , بازی سام ماجراجو اندروید , بازی ماجراجویی دخترانه اندروید , دانلود بازی اندروید ماجراجویی بدون دیتا , دانلود بازی فکری ماجراجویی اندروید , دانلود بازی اندروید سام ماجراجو , دانلود بازی ماجراجویی برای اندروید , دانلود بازی ماجراجویی برای اندروید 2 , 1 , دانلود بازی فکری ماجراجویی برای اندروید , دانلود بازی ماجرایی برای اندروید , دانلود بازی های ماجرایی برای اندروید , دانلود بازیهای ماجرایی اندروید , دانلود بازی فکری و ماجرایی اندروید , دانلود بازی کم حجم ماجرایی اندروید , دانلود بازی ماجرایی دخترانه اندروید , دانلود بازی ماجرایی جدید اندروید , دانلود بازی ماجرایی ترسناک اندروید , دانلود بازی ماجراجویانه برای اندروید , دانلود بازی ماجراجویی اندروید 2 , 1 , دانلود بازی های ماجراجویانه اندروید , دانلود بازی های ماجراجویی اندروید , دانلود بازی های ماجراجویی برای اندروید , بهترین بازی های ماجراجویی اندروید , بازی های ماجراجویانه برای اندروید , دانلود بازی های ماجراجوی اندروید , دانلود بهترین بازی های ماجراجویی اندروید , بازی های ماجراجویی برای گوشی اندروید , دانلود بهترین بازی های ماجراجویی برای اندروید , دانلود بازی سام ماجراجو اندروید , دانلود بازی ماجراجویی Hd برای اندروید , دانلود بازی ماجراجو اندروید , دانلود بازی ماجراجوی برای اندروید ,



بازدید : 359
نویسنده : گوشی

Dust: Offroad Racing – Gold بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری برای اندروید می باشد که شما در آن با ماشین های صحرایی به مقابله با رقیبان می پردازید و با پیروزی به مراحل بعدی و سخت تر و چالش برانگیزتر صعود می کنید. این بازی در دو حالت دروازه ی شکار و آخرین مرد باقی مانده صورت می گیرد که در آنها می توانید با بهره گیری از نیترو نهایت سرعت را تجربه کنید !

شما می توانید با برنده شدن در مسابقات به سکه ها و امتیاز خود بیفزائید و با پول خود اقدام به ارتقای ماشینتان کنید و سرعت و قدرت آن را بالا ببرید تا آسان تر بتوانید بر رقبا فایق آیید.

از ویژگی های بازی فوق می توان  7 چارچوب با کیفیت بالا ، 4 ماشین مختلف با امکان رنگ آمیزی سفارشی ، 3 حالت های بازی ، بهره گیری از گرافیکی با کیفیت و افکت های صوتی جذاب را نام برد.

 

دانلود بازی Dust: Offroad Racing - Gold - ماشین سواری در صحرا

 

بازی Dust: Offroad Racing – Gold هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد و دارای امتیــاز 5 از 5 می باشد و می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروئید دانلود کنید.

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید ماشین , بازی اندروید ماشینی , بازی آندروید ماشین سواری , بازی اندروید ماشین کم حجم , بازی آندروید ماشین Hd , بازی اندروید ماشین مسابقه , بازی اندروید ماشین جنگی , بازی اندروید ماشین سنگین , بازی اندروید ماشین بدون دیتا , بازی اندروید ماشین جدید , بازی اندروید ماشینی کم حجم , بازی اندروید ماشینی بدون دیتا , بازی اندروید ماشینی ایرانی , بازی اندروید ماشینی Hd , بازیهای اندروید ماشینی , بازی ماشینی اندروید 4 , بازی ماشینی اندروید دانلود , بازی اندروید ماشین سواری در شهر , بازی اندروید ماشین سواری بدون دیتا , بازی آندروید موتور سواری , بازیهای اندروید موتور سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری کم حجم , بازی های اندروید ماشین سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری بدون دیتا , دانلود بازی اندروید ماشین سواری در شهر , دانلود بازی اندروید ماشین کم حجم , دانلود بازی اندروید ماشینی کم حجم , دانلود رایگان بازی ماشین اندروید کم حجم , بازی ماشین کم حجم برای آندروید , دانلود بازی های ماشین اندروید کم حجم , دانلود بازی ماشین اندروید با حجم کم , دانلود بازی ماشین کم حجم برای اندروید , بازی ماشینی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی اندروید ماشین بدون دیتا , بهترین بازی ماشین اندروید بدون دیتا , دانلود بازی ماشینی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی موتور اندروید بدون دیتا , بازی ماشین بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی ماشین اندروید بدون نیاز به دیتا , دانلود بازی ماشین برای اندروید بدون دیتا , بازی اندروید ماشین Hd , دانلود بازی اندروید ماشین Hd , بازی موتور اندروید Hd , دانلود بازی اندروید ماشینی Hd , بازی ماشین Hdبرای اندروید , دانلود بازی ماشین Hd برای اندروید , بازی های ماشین Hd برای اندروید , دانلود بازی آندروید Hd ماشینی بدون دیتا , دانلود بازی آندروید ماشین سواری Hd , دانلود بازی اندروید ماشین جنگی , بازی ماشین جنگی برای اندروید , بازی اندروید جنگ ماشین ها , دانلود بازی ماشین جنگی اندروید 2 , 3 , بازی ماشین جنگی برای گوشی اندروید , دانلود بازی ماشین جنگی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی اندروید ماشین سنگین , بازی اندروید پارک ماشین سنگین , بازی ماشین سنگین برای اندروید , بازی پارک ماشین سنگین برای اندروید , دانلود بازی اندروید پارک ماشین سنگین , دانلود بازی اندروید ماشین های سنگین , بازی پارکینگ ماشین سنگین اندروید , بازی ماشین سنگین جدید اندروید , بازی ماشین های سنگین اندروید , بازی اندروید ماشین مسابقه ای , دانلود بازی اندروید ماشین مسابقه , دانلود بازی اندروید ماشین مسابقه ای , بازی ماشین مسابقه برای اندروید , بازی ماشین مسابقه ای برای اندروید , بازی مسابقه ی ماشین اندروید , بازی مسابقه ماشین سواری اندروید , بازی ماشین مسابقه ای برای اندروید 2 , 2 , بازی اندروید ماشین و موتور , دانلود بازی اندروید ماشین و موتور , دانلود بازی های اندروید ماشین و موتور , بازی ماشین و موتور برای اندروید , دانلود بازی ماشین و موتور برای اندروید , دانلود بازی ماشین و موتور برای اندروید 4 , دانلود بازی ماشین و موتور سواری اندروید , دانلود بازی های ماشین و موتور برای اندروید , دانلود بازی اندروید ماشینی و موتوری , بازی های ماشین و موتور اندروید , بازی اندروید ماشین سواری ,



بازدید : 262
نویسنده : گوشی

Ace Race Overdrive بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماشین سواری و هیجان انگیز برای اندروید می باشد که دارای گرافیک سه بعدی و عالی است . در این بازی شما می توانید با ماشین های سنگین به شیرین کاری بپردازید و از روی موانع بپرید و امتیاز کسب کنید ‍!

بازی فوق در محیط هایی هیجان آور شما را به هیجان می کشاند و ساعات خوشی را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. آهنگ های جذاب بازی ، گرافیک واقع گرایانه ، گرافیک عالی و کنترل بازی با شتابسنج لحظات متفاوت و هیجان آوری را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد.

این بازی به بهترین نحو ممکن برروی دستگاه های چهار هسته ای اجرا خواهد شد و بر روی آندروید 4.0 و بالاتر قابل نصب خواهد بود.

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Ace Race Overdrive و دانلود آن با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

 

دانلود بازی Ace Race Overdrive - ماشین سواری اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی آندروید ماشین سواری , بازی آندروید موتور سواری , بازیهای اندروید موتور سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری کم حجم , بازی های اندروید ماشین سواری , دانلود بازی اندروید ماشین سواری بدون دیتا , دانلود بازی اندروید ماشین سواری در شهر , بازی اندروید 4 ماشین سواری , بازی برای اندروید ماشین سواری , بازی اندروید ماشین سواری در شهر , بازی ماشین سواری در شهر برای اندروید , بازی ماشین سواری در شهر تهران اندروید , دانلود بازی ماشین سواری در شهر برای اندروید , دانلود بازی ماشین سواری در شهر تهران برای اندروید , بازی ماشین سواری در شهر تهران برای اندروید , دانلود بازی ماشین سواری ازاد در شهر برای اندروید , بازی اندروید ماشین سواری بدون دیتا , دانلود بازی ماشین سواری بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی آندروید موتور سواری , دانلود بازی آندروید موتور سواری جدید , دانلود رایگان بازی اندروید موتور سواری , دانلود بازیهای موتور سواری اندروید , بازیهای اندروید ماشین سواری , بازیهای موتور سواری برای اندروید , دانلود بازی های آندروید ماشین سواری , دانلود بازي آندرويد ماشين سواري , دانلود بازی برای اندروید ماشین سواری , دانلود رایگان بازی اندروید ماشین سواری , دانلود بازی ماشین سواری کم حجم برای اندروید , دانلود بازی موتور سواری کم حجم اندروید , دانلود بازی موتور سواری کم حجم برای اندروید , دانلود بازی ماشین سواری اندروید با حجم کم , دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید با حجم کم , دانلود بازی ماشین سواری کم حجم برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی ماشین سواری کم حجم برای اندروید 2 , 2 , دانلود رایگان بازی ماشین سواری کم حجم اندروید , دانلود بازی مسابقه ماشین سواری کم حجم برای اندروید , بازی های اندروید موتور سواری , دانلود بازی های اندروید موتور سواری , بازی های ماشین سواری برای اندروید , دانلود بازی های ماشین سواری برای اندروید , دانلود بازی های ماشین سواری Hd برای اندروید , دانلود بهترین بازی های ماشین سواری اندروید , بازی ماشین سواری برای گوشی های اندروید , دانلود بازی های جدید ماشین سواری برای اندروید , دانلود بازی موتور سواری اندروید بدون دیتا , دانلود بازی موتور سواری برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید بدون نیاز به دیتا , دانلود بازی موتور سواری در شهر اندروید , دانلود بازی موتور سواری در شهر برای اندروید ,



بازدید : 373
نویسنده : گوشی

RALLY THE WORLD. THE GAME. بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی برای اندروید می باشد که در آن شما به وسیله ی ماشین های کمپانی فولکس واگن به مسابقه با رقبا می پردازید .

این بازی دارای گرافیکی خیره کننده و گیم پلی اعتیاد آور می باشد و کمی با بازی های اتومبیل رانی دیگر متفاوت است ، چرا که این بار شما باید به صورت استراتژیک اتومبیل را هدایت کنید ! در این بازی شما در مسیرهای مختلفی به مسابقه دادن با رقیبان می پردازید .

بازی فوق العاده ی RALLY THE WORLD. THE GAME. علاوه بر دارا بودن یک فایل نصبی به حجم 30 مگابایت دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 110 مگابایت می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی آن را با لینک مستقیم و با یک کلیک دریافت کنید.

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. - مسابقات رالی جهانی

 

 

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 - مسابقات رالی جهانی

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 - مسابقات رالی جهانی

 

 

آموزش نصب بازی RALLY THE WORLD. THE GAME. :

  1. فایل apk بازی را دانلود و نصب کنید.
  2. فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی com.aperto.wrc را در مسیر dcard/android /obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

 

دانلود فایل دیتای بازی RALLY THE WORLD. THE GAME. با حجم 108 مگابایت

رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید رالی , دانلود بازی اندروید رالی , دانلود بازی اندروید رالی کم حجم , بهترین بازی رالی اندروید , بازی های رالی اندروید , بازی رالی اندروید 4 , دانلود بازی رالی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی رالی اندروید 2 , 3 , دانلود بازی رالی آندروید 4 , دانلودرایگان بازی رالی اندروید , دانلود بازی ماشین رالی اندروید , دانلود بازی اندروید Death Rally , دانلود بازی اندروید Pocket Rally , دانلود بازی رالی برای اندروید , دانلود بازی رالی برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی رالی گوسفندان اندروید , دانلود بازی رالی برای گوشی اندروید , دانلود بازی رالی مرگ برای اندروید , دانلود بازی رالی کم حجم برای اندروید , دانلود بازی رالی با حجم کم برای اندروید , دانلود بهترین بازی رالی اندروید , دانلود بهترین بازی رالی برای اندروید , دانلود بازی های رالی اندروید , بازی های رالی برای اندروید , دانلود بازی های رالی برای اندروید , بازی رالی برای اندروید 4 , دانلود بازی رالی برای اندروید 4 , دانلود بازی رالی برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی رالی بدون نیاز به دیتا برای اندروید ,



بازدید : 337
نویسنده : گوشی

Fluffy Ball بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های تفریحی و هیجان انگیز برای اندروید می باشد که نسخه ی اول آن امروز در مارکت برای دانلود قرار گرفت. در این بازی که شما در نقش Fluffy هستید باید از روی موانع و ساختمان ها بپرید و با پشت سر گذاشتن موانع به هدف خود برسید. این بازی که دارای 40 مرحله می باشد ، در سطوح اول از مراحل ساده ای تشکیل شده است که با بالا رفتن کم کم بازی سخت تر می شود.

کنترل بازی Fluffy Ball به صورت شتابسنج صورت می گیرد و شما باید از سقوط جلوگیری کنید و در هر یک از مرحله ها به جمع آوری ستاره ها بپردازید. قابلیت شخصی سازی رنگ Fluffy به شش رنگ دلخواه ، گرافیک 3D و 2D و نداشتن هیچ گونه تبلیغات از ویژگی های این بازی جذاب است.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Fluffy Ball و دانلود آن به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود Fluffy Ball - بازی جدید و سرگرم کننده اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی آندروید جدید 2015 , بازی آندروید جدید , بازی آندروید جدید 2013 , بازی اندروید جدید دانلود , بازی آندروید جدید 2012 , بازی آندروید جدید 2014 , بازی آندروید جدید 2 , 3 , بازی اندروید جدیدترین , بازی اندروید جدید2013 , بازی اندروید جدید بدون دیتا , بازی جدید 2013 برای آندروید , بازیهای اندروید جدید 2013 , دانلود بازی آندروید جدید 2013 , دانلود بازی برای اندروید جدید 2013 , دانلود بازی های اندروید جدید 2013 , دانلود جدیدترین بازی اندروید 2013 , دانلود پک جدید بازی اندروید 2013 , دانلود بازی جدید اندروید 2013 Hd , جدید ترین بازی اندروید 2013 , بازی جدید اندروید دانلود رایگان , بازی های جدید اندروید دانلود , بازی جدید اندروید برای دانلود , دانلود بازی اندروید جدید 2014 , دانلود بازی اندروید جدید 2012 , دانلود بازي آندرويد جديد , دانلود بازی اندروید جدید کم حجم , دانلود بازی آندروید جدید 2 , 3 , بازیهای جدید اندروید 2012 , دانلود بازیهای جدید اندروید 2012 , دانلود بازی های اندروید جدید 2012 , بازی جدید برای اندروید 2012 , بازی های جدید 2012 برای اندروید , بازیهای اندروید جدید 2014 , دانلود بازیهای اندروید جدید 2014 , دانلود بازی برای اندروید جدید 2014 , دانلود رایگان بازی جدید اندروید 2014 , بازی جدید 2014 برای اندروید , دانلود بازی فکری جدید اندروید 2014 , بازی های جدید 2014برای اندروید , دانلود بازی جدید 2014برای اندروید , بازی اندروید جدید 2 , 3 , 6 , بازی های جدید آندروید 2 , 3 , دانلود بازی جدید اندروید 2 , 3 , 6 , دانلود بازیهای جدید اندروید 2 , 3 , دانلود بازی های جدید آندروید 2 , 3 , بازی جدید برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی های جدید اندروید 2 , 3 , 6 , بازیهای جدید اندروید 2 , 3 , بازی اندروید جدیدترین ها , دانلود بازی اندروید جدیدترین , دانلود بازی اندروید جدیدترین ها , جدیدترین بازی اندروید 2013 , جدیدترین بازی اندروید 2014 , جدیدترین بازی اندروید 4 , جدیدترین بازی اندروید 2 , 3 , جدیدترین بازی اندروید 2012 , جدیدترین بازی اندروید Hd , دانلود بازی اندروید جدید 2013 , بازی های اندروید جدید2013 , دانلود بازی اندروید جدید بدون دیتا , دانلود بازی های اندروید جدید بدون دیتا , بازی جدید بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی جدید بدون دیتا برای اندروید , دانلود بازی های جدید بدون دیتا برای اندروید , بازی های جدید اندروید بدون دیتا , دانلود بازیهای جدید اندروید بدون دیتا , دانلود بازی جدید اندروید بدون نیاز به دیتا , بازی های جدید بدون دیتا برای اندروید , بازی اندروید جدید کم حجم , بازیهای جدید اندروید کم حجم , دانلود بازیهای جدید اندروید کم حجم , بازی جدید اندروید با حجم کم , دانلود بازی های اندروید جدید کم حجم , بازی جدید کم حجم برای اندروید , جدیدترین بازی اندروید کم حجم , بازی جدید و کم حجم اندروید , بازی های جدید اندروید با حجم کم ,