Kingdom Royale 1.1.4 – دانلود بازی اندروید پادشاهی رویال
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 461
نویسنده : گوشی

Kingdom Royale بازی جدید و بسیار زیبا برای اندروید است که در آن شما رهبری قلمروی رویال را بر عهده می گیرید ! شما در این بازی با بهره گیری از منابع طبیعی ومعادن به گسترش قلمروی خود پرداخته و سربازانی را برای فرستادن به جنگ ها تربیت میکنید .

پس از ساخت سربازها می توانید آن ها را به مناطق دور دست فرستاده و سرزمین آن ها را تسخیر کنید و قلمروی پادشاهی خود را بزرگتر کنید. این بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های پادشاهی اندروید با گرافیکی خیره کننده است که جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم.

برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی Kingdom Royale و دریافت آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Kingdom Royale Android

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید عصر پادشاهان , دانلود بازی اندروید عصر پادشاهان , بازی عصر پادشاهان برای اندروید , بازی انلاین عصر پادشاهان برای اندروید , دانلود بازی عصر پادشاهان برای اندروید , دانلود بازی پادشاهی اندروید , دانلود بازی اندروید Kingdom Rush , دانلود بازی اندروید Kingdom Rush Frontiers , دانلود بازی عصر پادشاهان اندروید , دانلود بازی پادشاهی برای اندروید , دانلود بازی اندروید Kingdom And Lords , دانلود بازی Kingdom برای اندروید , دانلود بازی پادشاه کوچک برای اندروید , دانلود بازی پادشاه سنگها برای اندروید , دانلود بازی عصر پادشاهی برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: