Asva The Monkey 1.1.1 – دانلود بازی اندروید فکری و زیبا
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 254
نویسنده : گوشی

Asva The Monkey  بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و گیم پلی اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. قضیه ی بازی از این قرار است که : خیلی وقت پیش ، یک مکان مخفی در اعماق جنگلی پنهان وجود داشت که قبیله ای از میمون ها در صلح و آرامش زندگی میکردند . ASVA که میمونی تنبل بود ، نوری درخشان را مشاهده کرد و به محض لمس کردن آن به یک دنیای تاریک وارد شد ! هم اکنون او در یک جهان ناشناخته و تاریک به دام افتاده است و تنها راه نجات او حل پازل های موجود می باشد.

آیا دوست دارید به آوسا کمک کنید تا به دنیای عادی خود برگردد !؟ این بازی که بیش از 60 مرحله را شامل می شود ، در 6 جهان مختلف شما را با پازل هایی متنوع سرگرم خود می کند.

بازی Asva The Monkey هم اکنون امتیاز 4.8 از 5 را در مارکت به خود کسب کرده است که نشان دهنده ی محبوبیت و جذابیت این بازی نزد کاربران اندرویدی است .

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Asva The Monkey و دانلود آن به صورت رایگان و با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود Asva The Monkey - بازی فکری و زیبای اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی فکری و معمایی اندروید , دانلود بازی فکری و معمایی اندروید , بازی های فکری و معمایی اندروید , بازی فکری و معمایی برای اندروید , بازی فکری معمایی اندروید , دانلود بازیهای فکری و معمایی اندروید , دانلود بازی فکری و معمایی برای اندروید , دانلود بازی فکری معمایی اندروید , بازی فکری و جذاب اندروید , دانلود بازی فکری و جذاب اندروید , بازی فکری جذاب اندروید , بازی فکری و جالب اندروید , بازی های فکری و جذاب اندروید , بازی فکری و جذاب برای اندروید , دانلود بازیهای فکری و جذاب اندروید , دانلود بازی فکری و جالب اندروید , بازی فکری جالب اندروید , دانلود بازی فکری و جذاب برای اندروید , بازی فکری و پازل برای اندروید , دانلود بازی فکری و پازل برای اندروید , دانلود بازی فکری پازل برای اندروید , بازی فکری پازل اندروید , بازی فکری و پازل اندروید , بازی فکری پازل برای آندروید , دانلود بازی فکری و پازل اندروید , دانلود بازی فکری و پازلی اندروید , بازی فکری پازلی اندروید , بازیهای فکری پازل اندروید , بازی فکری واسه اندروید , بازی فکری برای اندروید , بازی فکری برای اندروید 4 , بازی فکری برای اندروید 2 , 3 , بازی فکری برای اندروید 2 , 1 , بازی فکری برای اندروید با حجم کم , بازیهای فکری برای اندروید , بازی فکری اندروید برای کودکان , دانلود بازی فکری برای اندروید , بازی فکری برای گوشی اندروید , بازی فکری وجالب اندروید , بازی فکری جالب برای اندروید , دانلود بازی فکری جالب اندروید , بازی های فکری جالب اندروید , دانلود بازی فکری وجالب برای اندروید , دانلود بازی فکری پازل اندروید , دانلود بازی فکری پازلی اندروید , بازی فکری و هوش اندروید , دانلود بازی فکری و هوش اندروید , بازی فکری وفیزیک برای اندروید , بازی فکری و هیجانی اندروید , بازی فکری و هیجانی برای اندروید , بازی فکری هیجانی اندروید , دانلود بازی فکری و هیجانی برای اندروید , دانلود بازی فکری هیجانی اندروید , دانلود بازی هیجانی و فکری اندروید , دانلود بازی فکری واسه اندروید , دانلود بازی فکری برای اندروید 4 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 1 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی فکری برای اندروید 2 , 2 , دانلود بازی فكري برای اندروید , دانلود بازی فکری برای اندروید کم حجم , دانلود بازی فکری برای آندروید 2 , 1 , دانلود بازی فکری برای اندروید رایگان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: