Potshot Pirates 3D 1.09 – دانلود بازی اندروید دزدان دریایی + ndjh
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 305
نویسنده : گوشی

Potshot Pirates 3D بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی ، اچ دی و سه بعدی برای سیستم عامل اندروید است که قضیه ی آن از این قرار است که دزدان دریایی گنج هایی را که به سرقت برده بودند در جزیره ای به نام یوکا پوکا مکانی که سرخ پوستان در آن جا زندگی می کنند ؛ مخفی کرده بودند . همه ی مراحل سرقت به درستی و دقیق صورت گرفت اما مشکل اینجاست که دزدان دریایی محل مخفی کردن گنجینه های طلا را فراموش کرده اند ! در این بازی شما این وظیفه را بر عهده دارید که به دنبال گنجینه ها بگردید و پس از یافتن آن ها را از بین ببرید تا دست دزدان دریایی از آن کوتاه شود. بازی Potshot Pirates 3D به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و امکان گردش 360 درجه ای را به شما خواهد داد.

از ویژگی های بازی می توان گرافیک واقع گرایانه ، شرایط آب و هوایی مختلف در مرحله های مختلف ، شخصیت های مختلف در بازی و بیش از 100 مرحله ی جذاب را نام برد.

توجه : این بازی دارای فایل دیتایی با حجم 84 مگابایت می باشد که برای دانلود قرار داده شده است . برای مشاهده ی تصاویری از بازی Potshot Pirates 3D و دانلود آن با یک کلیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v1.09 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* بهینه سازی های متعدد + رفع باگ ها

 

دانلود Potshot Pirates 3D + Data - بازی دزدان دریایی اندروید

 

 

 

+ دانلود دیتای بازی Potshot Pirates 3D با حجم 84 مگابایت

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

+ محل قرار گیری فایل دیتا : sdcard/Android/obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم دانلود فايل ديتا با لينک مستقيم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید دزدان دریایی , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی , بازی دزدان دریایی برای اندروید , بازی دزدان دریایی کاراییب اندروید , بازی طوفان دزدان دریایی اندروید , بازی دزدان دریایی کارائیب برای اندروید , بازی دزدان دریایی کاراییب برای اندروید , بازی کشتی دزدان دریایی برای اندروید , بازی اندروید دزد و پلیس , بازی اندروید دزد و پلیس آتاری , دانلود بازی اندروید دزد و پلیس , بازی دزد و پلیس برای اندروید , بازی دزد و پلیس آتاری برای اندروید , دانلود بازی دزد و پلیس برای اندروید , بازی اندروید دزد پلیس , دانلود بازی دزد و پلیس آتاری اندروید , دانلود رایگان بازی دزد و پلیس اندروید , دانلود بازی ماشین دزد و پلیس اندروید , بازی اندروید دزد , بازی اندروید دزدی , بازی اندروید دزد کوچک , بازی اندروید دزد دریایی , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی کاراییب , دانلود بازی اندروید دزدان دریایی کارائیب , دانلود بازی دزدان دریایی برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کارائیب برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کاراییب برای اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی برای گوشی اندروید , دانلود بازی اساسین کرید دزدان دریایی برای اندروید , دانلود بازی طوفان دزدان دریایی اندروید , دانلود بازی دزدان دریایی کارایب اندروید , بازی دزد پلیس برای اندروید , دانلود بازی دزد پلیس اندروید , بازی دزد پلیس اتاری برای اندروید , دانلود بازی اندروید دزد کوچک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: