RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 – دانلود بازی اندروید رالی جهانی
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 366
نویسنده : گوشی

RALLY THE WORLD. THE GAME. بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی برای اندروید می باشد که در آن شما به وسیله ی ماشین های کمپانی فولکس واگن به مسابقه با رقبا می پردازید .

این بازی دارای گرافیکی خیره کننده و گیم پلی اعتیاد آور می باشد و کمی با بازی های اتومبیل رانی دیگر متفاوت است ، چرا که این بار شما باید به صورت استراتژیک اتومبیل را هدایت کنید ! در این بازی شما در مسیرهای مختلفی به مسابقه دادن با رقیبان می پردازید .

بازی فوق العاده ی RALLY THE WORLD. THE GAME. علاوه بر دارا بودن یک فایل نصبی به حجم 30 مگابایت دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 110 مگابایت می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی آن را با لینک مستقیم و با یک کلیک دریافت کنید.

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. - مسابقات رالی جهانی

 

 

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 - مسابقات رالی جهانی

 

دانلود RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 - مسابقات رالی جهانی

 

 

آموزش نصب بازی RALLY THE WORLD. THE GAME. :

  1. فایل apk بازی را دانلود و نصب کنید.
  2. فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی com.aperto.wrc را در مسیر dcard/android /obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

 

دانلود فایل دیتای بازی RALLY THE WORLD. THE GAME. با حجم 108 مگابایت

رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید رالی , دانلود بازی اندروید رالی , دانلود بازی اندروید رالی کم حجم , بهترین بازی رالی اندروید , بازی های رالی اندروید , بازی رالی اندروید 4 , دانلود بازی رالی اندروید بدون دیتا , دانلود بازی رالی اندروید 2 , 3 , دانلود بازی رالی آندروید 4 , دانلودرایگان بازی رالی اندروید , دانلود بازی ماشین رالی اندروید , دانلود بازی اندروید Death Rally , دانلود بازی اندروید Pocket Rally , دانلود بازی رالی برای اندروید , دانلود بازی رالی برای اندروید 2 , 3 , دانلود بازی رالی گوسفندان اندروید , دانلود بازی رالی برای گوشی اندروید , دانلود بازی رالی مرگ برای اندروید , دانلود بازی رالی کم حجم برای اندروید , دانلود بازی رالی با حجم کم برای اندروید , دانلود بهترین بازی رالی اندروید , دانلود بهترین بازی رالی برای اندروید , دانلود بازی های رالی اندروید , بازی های رالی برای اندروید , دانلود بازی های رالی برای اندروید , بازی رالی برای اندروید 4 , دانلود بازی رالی برای اندروید 4 , دانلود بازی رالی برای اندروید بدون دیتا , دانلود بازی رالی بدون نیاز به دیتا برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: