Crazy Boxes HD 1.0 – دانلود بازی اندروید شلیک به جعبه
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Crazy Boxes HD 1.0 – دانلود بازی اندروید شلیک به جعبه
نوشته شده در پنج شنبه 2 مهر 1394
بازدید : 372
نویسنده : گوشی

Crazy Boxes HD بازی جدید و فوق العاده زیبا با کیفیت اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد. در این بازی در دنیایی پر از اسباب بازی قرار می گیرید که باید با استفاده از توپ بیسبال ، به سمت جعبه ها شلیک کنید و آن ها را مورد هدف خود قرار دهید و به جمع آوری امیتاز بپردازید.

در این بازی شما باید به جمع آوری امیتاز برای صعود به مراحل بعد و حالت های جدید بپردازید و همچنین می توانید گلوله های مخصوصی از جنس یخ و آتش را با رگبار و افکت مهیب ترکیب کنید و امتیاز بیشتری بگیرید. در ابتدا مراحل به صورت ساده می باشد ولی با جلوتر رفتن به جعبه هایی بر میخورید که حرکت می کنند و هیجان بازی را افزایش می دهند.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Crazy Boxes HD و دانلود آن با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنـــید .

 

دانلود بازی Crazy Boxes HD - شلّیک به جعبه برای اندروید

 

 

 

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید شلیک , بازی آندروید Fire & Forget Final Assault , دانلود بازی شلیک اندروید , دانلود بازی Friendly Fire اندروید , دانلود بازی شلیک گلوله برای اندروید , دانلود بازی Fire Ball اندروید , دانلود بازی شلیک با اسلحه برای اندروید , دانلود بازی شلیک به سیب برای اندروید , دانلود بازی شلیک تفنگ اندروید , دانلود بازی شلیک برای اندروید , دانلود بازی شلیک توپ اندروید , دانلود بازی شلیک توپ برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: