EMERGENCY 1.01 – دانلود بازی اندروید آتش نشان حرفه ای
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 349
نویسنده : گوشی

EMERGENCY بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیک می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز و آیفون منتشر شده بود و بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اول آن امروز در مارکت برای اندروید منتشر شد. در این بازی که محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده است ، شما باید با بهره گیری از نیروهای آتش نشانی ، پلیس و سرویس نجات در محیطی با کیفیت اچ دی و به صورت واقع گرایانه به نجات دادن افراد اسیر شده بپردازید.

این بازی که 13 ماموریت را شامل می شود شما را برای نجات دادن انسان ها در محیط ها و حوادثی همچون سقوط هواپیما ، تصادف قطار و تاثیر شهاب سنگ به چالش می کشد و می توانید با استفاده از 18 نوع سرویس نجات مختلف به نجات دادن جان انسان ها مشغول شوید.

اگر توانایی این را دارید که فرماندهی این ماموریت های حرفه ای را در دست بگیرید پس بازی EMERGENCY را از دست ندهید و با نصب ان برروی اسمارت فون اندرویدی خود لحظاتی جذاب را به ارمغان آورید.

با پشت سر گذاشتن مراحل و بخش های مختلف بازی جذاب تر می شود و شما می توانید با افزایش امتیاز آن ها را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

 

دانلود EMERGENCY  - بازی آتش نشان حرفه ای اندروید

 

بازی EMERGENCY علاوه بر دارا بودن فایل نصبی با حجم حدود 32 مگابایت دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 265 مگابایت می باشد که نشان دهنده ی کیفیت این بازی است. بازی فوق در مارکت اندروید هم اکنون با قیمت 2.69 دلار به فروش می رسد که شما می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروئید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

 

 

 

+ دانلود فایل دیتای بازی EMERGENCY با حجم 265 مگابایت

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

+ مسیر فایل دیتا : sdcard/android /obb

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید اتش نشانی , دانلود بازی اندروید اتش نشان , بازی اتش نشانی برای اندروید , دانلود بازی آتش نشانی اندروید , دانلود بازی اتش نشانی اندروید , دانلود بازی اتش نشان برای اندروید , دانلود بازی اتش نشانی برای اندروید , بازی اتش نشان اندروید , بازی اتش نشانی اندروید , بازی آتش نشان برای اندروید , دانلود بازی اتش نشان اندروید , دانلود بازی قطره آتش نشان برای اندروید , دانلود بازی آتش نشانی برای اندروید , بازی آتش نشانی برای اندروید , دانلود بازی پارک ماشین اتش نشانی برای اندروید , دانلود بازی شبیه ساز اتش نشانی برای اندروید , دانلود بازی ماشین آتش نشانی اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: