Profiler – Extended Edition HD 1.001 – دانلود بازی اندروید پلیسی
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 316
نویسنده : گوشی

آیا می توانید او را به موقع و سر وقت پیدا کنید !؟ ژوئن اسمیت یک افسر پلیس می باشد که بازنشسته شده است و در بازی Profiler – Extended Edition HD به عنوان شخصیت اصلی بازی در نقش یک پلیس به پیدا کردن قاتل زنجیره ای می پردازد و با پیدا کردن سر نخ های مختلف در صحنه های جرم تلاش می کند که قاتل را پیدا کند.

شما باید هرچه سریعتر قاتل زنجیره ای را پیدا کنید و جلوی قتل و کشتار او را بگیرید ! شما باید کد های مخفی که قاتل در سمت چپ قربانیان پنهان کرده است را پیدا کنید و با الگوی دقیقی قاتل را پیدا کنید .

از ویژگی های این بازی می توان 40 صفحه نمایش برای بررسی ، کد های مخفی برای کشف و پیام ناشناس برای رمزگشایی بازی ، گرافیک واقع گرایانه و صحنه های هولناک جرم و جنایت را نام برد .

بازی Profiler – Extended Edition HD علاوه بر دارا بودن فایل نصبی دارای یک فایل دیتا با حجمی در حدود 80 مگابایت می باشد که هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 3.46 دلار به فروش می رود که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید .

تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

 

دانلود Profiler - Extended Edition HD - بازی پلیسی اندروید

 

 

 

آموزش نصب بازی :

مرحله ی اول : فایل apk بازی را از زیر دانلود و نصب کنید .

مرحله ی دوم : فایل دیتای بازی را از لینک زیر دانلود کنید و سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی com.thumbstar.HdOv25.HdOProfiler.full را در مسیر sdcard/android /obb قرار دهید .

مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید …

 

دانلود فایل دیتای بازی Profiler – Extended Edition HD با حجم 79 مگابایت

+ رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

 

دانلود Profiler - Extended Edition HD - بازی پلیسی اندروید

 

 

دانلود Profiler - Extended Edition HD - بازی پلیسی اندروید

 

 

دانلود Profiler - Extended Edition HD - بازی پلیسی اندروید

 

 

دانلود Profiler - Extended Edition HD - بازی پلیسی اندروید

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید پلیسی , دانلود بازی اندروید پلیسی , بازی آندروید پلیس , بازی جدید اندروید پلیسی , بازی های پلیسی اندروید , بازی ماشینی پلیسی اندروید , بازی ماشین پلیسی اندروید , بازی اندروید پلیس , بازی اندروید پلیس اهنی , بازی اندروید فرار از پلیس , بازی اندروید دزد و پلیس , دانلود بازی اندروید ماشین پلیس , بازی اندروید دزد پلیس , بازی ماشین پلیس اندروید , دانلود بازی پلیس اهنی اندروید , دانلود بازی پلیسی برای اندروید , دانلود بازی های پلیسی اندروید , دانلود بازی معمایی پلیسی اندروید , دانلود بازی ماشین پلیسی اندروید , دانلود بازی اندروید فرار از دست پلیس , دانلود بازی فرار از پلیس اندروید , دانلود بازی فرار از پلیس برای اندروید , بازی فرار از دست پلیس برای اندروید , بازی فرار از پلیس برای اندروید , بازی اندروید دزد و پلیس آتاری , دانلود بازی اندروید دزد و پلیس , بازی دزد و پلیس برای اندروید , بازی دزد و پلیس آتاری برای اندروید , دانلود بازی دزد و پلیس برای اندروید , دانلود بازی دزد و پلیس آتاری اندروید , دانلود رایگان بازی دزد و پلیس اندروید , دانلود بازی ماشین دزد و پلیس اندروید , دانلود بازی ماشین پلیس برای اندروید , دانلود بازی ماشین پلیسی برای اندروید , دانلود بازی ماشین دزد و پلیس برای اندروید , بازی دزد پلیس برای اندروید , دانلود بازی دزد پلیس اندروید , بازی دزد پلیس اتاری برای اندروید , دانلود بازی ماشین پلیس اندروید , بازی ماشین پلیس برای اندروید , بازی ماشین پلیسی برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: