Syder Arcade HD 1.2 – دانلود بازی اندروید نبرد فرازمینی
close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 385
نویسنده : گوشی

Syder Arcade HD بازی فوق العاده جذاب و چالش برانگیز در سبک بازی های آرکید و اکشن برای اندروید می باشد که در آن شما به عنوان یک اسطوره به جنگ با بیگانگان می روید و با قرارگیری در سفینه های مختلف اهداف خود را گلوله باران و نابود می کنید !

در بازی فوق باید از سفینه ی خود نیز مراقبت کنید و سلامت آن را حفظ کنید. اگر به بازی های تیراندازی در فضا علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی Syder Arcade HD را از دست ندهید چرا که ارزش امتحان کردن را خواهد داشت ! بازی معرفی شده دارای گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور می باشد که از ویژگی های آن می توان موارد زیر را نام برد :

  • 6 سطح چالش برانگیز
  • 4 سطح دشواری
  • 3 بازیکن
  • حالت های مختلف بازی

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Syder Arcade HD و دانلود آخرین ورژن منتشر شده ی آن از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Syder Arcade HD - بازی نبرد فرازمینی اندروید

 

 

 

 

 

 

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: اندروید , دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: , بازی اندروید Battle Field , دانلود بازی اندروید Battle Field , بازی Battle Field برای اندروید , دانلود بازی نبرد اندروید , دانلود بازی اندروید جنگ های صلیبی , دانلود بازی اندروید جنگ کرم ها , دانلود بازی اندروید جنگ جهانی , دانلود بازی اندروید جنگ صلیبی , دانلود بازی اندروید جنگ خدایان , دانلود بازی اندروید جنگ خان ها , دانلود بازی اندروید Battle Alert , دانلود بازی میدان نبرد اندروید , دانلود بازی اندروید Battle Beach , بازی اندروید Battle Beach , بازی اندروید Battle Alert , بازی Battle Alert برای اندروید , دانلود بازی اندروید نبرد هوایی , دانلود بازی نبرد هوایی برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: