close
خرید اینترنتی sharj
خرید گوشی طرح اصل
ساخت وبلاگ | بک لینک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
براش بسیار زیبا فتوشاپ Shining Swords Brushes
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 344
نویسنده : گوشی

براش بسیار زیبا با نام Shining Swords Brushes برای فتوشاپ

 

 

براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Shining Swords Brushes برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در سرزمین دانلود قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید.

 

دانلود با حجم 863 کیلوبایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , براش فتوشاپ , براش فتوشاپ دانلود , براش فتوشاپ دانلود رایگان , براش برای فتوشاپ , براش های فتوشاپ , براش در فتوشاپ , دانلود براش فتوشاپ Cs5 , براش های فتوشاپ دانلود , براش ابر برای فتوشاپ , دانلود مجموعه براش فتوشاپ , براش فتوشاپ جدید , دانلود براش فتوشاپ جدید , جدیدترین براش های فتوشاپ , جدیدترین براش فتوشاپ , دانلود جدیدترین براش فتوشاپ , براش جدید برای فتوشاپ , براش جدید در فتوشاپ , دانلود رایگان براش جدید فتوشاپ , دانلود براش فتوشاپ Cs6 , دانلود براش فتوشاپ دود , دانلود براش فتوشاپ خون , دانلود براش فتوشاپ ابر , دانلود براش فتوشاپ اسلیمی , دانلود براش فتوشاپ گل , براش فتوشاپ Cs5 , دانلود براش برای فتوشاپ Cs5 , براش فتوشاپ گل , براش فتوشاپ گل و بوته , براش های گل فتوشاپ , براش فتوشاپ فانتزی , دانلود براش فانتزی فتوشاپ , براش فتوشاپ چیست , براش در فتوشاپ چیست , براش فتوشاپ دود , براش فتوشاپ نور , دانلود براش فتوشاپ نور , براش های نور فتوشاپ , براش فتوشاپ آب , براش آبرنگ فتوشاپ , دانلود براش فتوشاپ آب , دانلود براش آبرنگ فتوشاپ , براش قطرات آب فتوشاپ ,



بازدید : 179
نویسنده : گوشی

Steganos Safe v12.0.3 - نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه

 

 

پنهان سازی اطلاعات در کامپیوتر ها همیشه یکی از معضلات کاربران کامپیوتری بوده است. به طوری که با اضافه شدن امکانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشکل هنوز پا بر جا مانده و مشکل کاربرانی که به صورت مشترک از یک سیستم استفاده می کنند را حل نکرده است. از این رو کاربران به روش های ابتکاری خود روی آورده و هر یک به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می کنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان کردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا که این ترفند ها در بین بسیاری از کاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امکان پذیر می باشد.
Steganos Safe نرم افزاری است که برای ایجاد درایوهای مجازی بر روی هارد دیسک شما در یک گاو صندوق الکترونیکی به منظور محافظت از اطلاعات حیاتی سیستم شامل فایل های اسناد، تصاویر، فیلم، متن و اجرایی با هرگونه حجم و حداکثر امنیت به کار می رود.
به هشت دلیل با Steganos Safe اطلاعات خود را به رمز درآورید:
- جا گذاشتن لپ تاپ شخصی تان در مترو
- پاک نشدن کامل اطلاعات از روی هارد دیسک و قابلیت بازیابی آن
- جلوگیری از دسترسی به اطلاعات Flash Memory در صورت مفقود شدن
- دسترسی هکرها به اطلاعات هارددیسک شما و استفاده از اطلاعات آن
- جلوگیری از دسترسی سارقین کامپیوتر شخصی تان به اطلاعات حیاتی سیستم
- جلوگیری از دیدن تصادفی فایل های شما بر روی یک سیستم که به طور مشترک در خانه استفاده می شود
- دسترسی افراد غیر مجاز به مدارک محرمانه شما در هنگام تعمیر کامپیوتر توسط تعمیرکار یا فروش لپ تاپ تان به دیگران

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Steganos Safe:
- دارای سه روش رمز نگاری قدرتمند، بسته به اهمیت اطلاعات
- قابلیت رمزی کردن فایل هایی با حجم بیش از 256 گیگابایت
- قابلیت ساخت 4 درایو مجازی رمزی شده به منظور نگهداری از فایل ها، فیلم ها، تصاویر و ...
- به رمز در آوردن اطلاعات بر روی CD و DVD یا حتی Rewriteable on USB sticks از طریق Steganos Portable Safe
- باز کردن گاو صندوق الکترونیکی بدون پسورد و از طریق USB
- ذخیره کردن پسوردهایتان بر روی دستگاه های قابل حمل مانند iPod, USB-Stick, Mobile phone یا Digital camera
- باز کردن فایل های قفل شده بر روی Flash Memory یا MP3 Player تان بر روی هر سیستم یا رایت بر روی CD یا DVD
- پشتیبانی از کلیدهای ترکیبی (میانبر) برای باز کردن گاو صندوق های الکترونیکی تان
- دارای ابزار هایی برای از بین بردن فایل ها به نحوی که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند!
- ویزارد برای آپدیت کردن آسان نرم افزار
- سازگاری کامل با تمامی ویندوزهای مایکروسافت
- دسترسی سریع تر به گاو صندوق الکترونیکی تان
- نگهداری ایمیل هایتان در جای امن و باز کردن Outlook, Outlook Express یا Windows Mail از طریق پسورد
- و ...

 

دانلود با حجم 20.89 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار حفاظت از وای فای , دانلود نرم افزار حفاظت از وای فای , نرم افزار حفاظت از Wifi , نرم افزار محافظت از Wifi , دانلود نرم افزار محافظت از Wifi , نرم افزار حفاظت از اطلاعات , نرم افزار حفاظت از اطلاعات شخصی , بهترین نرم افزار حفاظت از اطلاعات , نرم افزار حفاظت از فلش مموری , نرم افزار محافظت از فلش مموری , دانلود نرم افزار محافظت فلش مموری , دانلود نرم افزار محافظت از فلش مموری , نرم افزار محافظت فلش مموری , نرم افزار حفاظت از فلش , نرم افزار حفاظت کاتدی , نرم افزار طراحی حفاظت کاتدی , دانلود نرم افزار حفاظت کاتدی , دانلود نرم افزار طراحی حفاظت کاتدیک , نرم افزار حفاظت اطلاعات , دانلود نرم افزار حفاظت اطلاعات , دانلود نرم افزار حفاظت اطلاعات اندروید , نرم افزار محافظت از اطلاعات , نرم افزار حفاظت از Usb , نرم افزار محافظت از Usb , نرم افزار حفاظت از پورت Usb , دانلود نرم افزار محافظت از Usb , نرم افزار حفاظت از فایل ها , نرم افزار محافظت از فایل ها برای موبایل , نرم افزار رمزگذاری و محافظت از فایل های فلش , نرم افزار محافظت از فایل ها , نرم افزار محافظت از فایل ها در اندروید , دانلود نرم افزار حفاظت از فایل های شخصی , دانلود نرم افزار محافظت از فایل های شخصی , نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها , نرم افزار محافظت از فایل ها برای اندروید , دانلود نرم افزار حفاظت از فایل ها ,



بازدید : 156
نویسنده : گوشی

Skype v5.5.0.117 - نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

 


Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.


برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.
از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
- قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت Conference Call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما
- و ...

 

دانلود با حجم 24.88 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار تماس رایگان اندروید , بهترین نرم افزار تماس رایگان اندروید , دانلود نرم افزار تماس رایگان اندروید , نرم افزار تماس تصویری رایگان اندروید , نرم افزار تماس رایگان برای اندروید , نرم افزار های تماس رایگان اندروید , نرم افزار تماس رایگان در اندروید , نرم افزار تماس صوتی رایگان اندروید , نرم افزار تماس تلفنی رایگان اندروید , نرم افزار تماس تصویری رایگان برای اندروید , نرم افزار تماس رایگان , نرم افزار تماس رایگان با شماره دلخواه , نرم افزار تماس رایگان بدون اینترنت , نرم افزار تماس رایگان با موبایل , نرم افزار تماس رایگان با خارج از کشور , نرم افزار تماس رایگان با سراسر دنیا آندروید , نرم افزار تماس رایگان با کامپیوتر , نرم افزار تماس رایگان با آمریکا , نرم افزار مکالمه رایگان برای اندروید , دانلود نرم افزار تماس رایگان برای اندروید , نرم افزار تماس تلفنی رایگان برای اندروید , نرم افزار تماس اینترنتی رایگان برای اندروید , نرم افزارهای تماس رایگان اندروید , دانلود نرم افزار مکالمه رایگان برای اندروید , بهترین نرم افزار مکالمه رایگان برای اندروید , نرم افزار مکالمه رایگان برای موبایل اندروید , نرم افزار تماس رایگان با موبایل جاوا , نرم افزار تماس رایگان با موبایل سیمبین , نرم افزار تماس رایگان با موبایل اندروید , نرم افزار تماس رایگان با موبایل برای سیمبین , نرم افزار تماس رایگان با موبایل نوکیا , نرم افزار مکالمه رایگان با موبایل , دانلود نرم افزار تماس رایگان با موبایل , دانلود نرم افزار مکالمه رایگان با موبایل , نرم افزار مکالمه رایگان با موبایل جاوا , نرم افزار تماس تلفنی رایگان با کامپیوتر , دانلود نرم افزار تماس رایگان با کامپیوتر , دانلود نرم افزار تماس تلفنی رایگان با کامپیوتر , نرم افزار مکالمه رایگان با کامپیوتر , دانلود نرم افزار تماس رایگان با اینترنت برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار مکالمه تلفنی رایگان با کامپیوتر , نرم افزار تماس رایگان با ایرانسل , دانلود نرم افزار تماس رایگان با ایرانسل ,



بازدید : 168
نویسنده : گوشی

PicturesToExe v7.0 - نرم افزار ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی

 


تبدیل عکس ها به فرمت های اجرایی توسط نرم افزار PicturesToExe به راحتی قابل انجام می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت WNSOFT می باشد که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت این گونه ابزار برای کاربران می باشد و دارای سابقه ای چندین ساله در این زمینه است. کاربران به کمک این نرم افزار قادر خواهند بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایند. همچنین می توان بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار داد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار PicturesToExe Deluxe:
- دارای مهندسی جدید در ساختار هسته اصلی نرم افزار و سازگاری با تمامی کارت های گرافیکی
- قابلیت ساخت آلبوم های عکس سازگار با DVD
- توانایی بزرگ نمایی / چرخش / صاف نمودن تصاویر
- دارای ویراشگر حرفه ای تصاویر برای ویرایش عکس ها
- قابلیت قرار دادن متن بر روی آلبوم تصویری
- توانایی قرار دادن آهنگ و موسیقی بر روی تصاویر
- دارای افکت های مختلف حرکتی برای قرار دادن بر روی آلبوم عکس
- ساخت تصاویر تنها در یک فایل اجرایی مجزا با فرمت اجرایی EXE
- توانایی ساخت محافظ صفحه نمایش از عکس های دلخواه ( Screen saver )
- پشتیبانی از فایل های تصویری فیلم و قرار دادن آن ها در آلبوم تصاویر
- پشتیبانی از 20 زبان مختلف دنیا
- قابلیت قرار دادن نوار ابزار کمکی در آلبوم تصاویر
- و ...

 

دانلود با حجم 15.78 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار ساخت آلبوم عکس , نرم افزار ساخت آلبوم عکس با آهنگ , نرم افزار ساخت آلبوم عکس سه بعدی , نرم افزار ساخت البوم عکس حرفه ای , نرم افزار ساخت آلبوم عکس فلش , نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتال , نرم افزار ساخت آلبوم عکس اندروید , نرم افزار ساخت آلبوم عکس با افکت , نرم افزار ساخت آلبوم عکس رایگان , نرم افزار ساخت آلبوم عکس و فیلم , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس با آهنگ , نرم افزار ساخت آلبوم , نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال , نرم افزار ساخت آلبوم عروسی , نرم افزار ساخت آلبوم فلش , نرم افزار ساخت آلبوم ديجيتال , نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتالی , نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال عکس عروسی , نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال عروسی , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتالی , بهترین نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال , نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی , دانلود رایگان نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال , دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس دیجیتال سه بعدی , نرم افزار ساخت گالری فلش , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم فلش , نرم افزار ساخت آلبوم های فلش , نرم افزار ساخت گالری عکس فلش , دانلود نرم افزار ساخت گالری فلش , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس فلش , بهترین نرم افزار ساخت آلبوم فلش , نرم افزار ساخت گالری تصاویر فلش , نرم افزار ساخت آلبوم عروس , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عروسی , نرم افزار ساخت آلبوم عکس عروسی , دانلود نرم افزار ساخت البوم عروس , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس عروسی , دانلود رایگان نرم افزار ساخت آلبوم عکس عروسی , دانلود رایگان نرم افزار ساخت البوم عروسی , نرم افزار ساخت آلبوم ایتالیایی , نرم افزار ساخت آلبوم ايتاليايي , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم ایتالیایی , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم ايتاليايي , نرم افزار ساخت آلبوم عکس ایتالیایی , دانلود رایگان نرم افزار ساخت آلبوم ایتالیایی , دانلود نرم افزار ساخت گالری تصاویر فلش , دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس فلش , دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس فلش برای سایت , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس به صورت فلش ,



پترن تزیینی فتوشاپ Ornamental Patterns
نوشته شده در چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 141
نویسنده : گوشی

پترن تزیینی  Ornamental Patterns

 

 

مجموعه فوق شامل 5 پترن  تزیینی و فانتزی جذاب با فرمت jpg ,eps می باشد. طراحان و گرافیست های خلاق می توانند از این پک زیبای الگوی های  آماده گلدار در طراحی های خود کمک بگیرند.

 

دانلود با حجم 6.91 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , پترن فتوشاپ , پترن فتوشاپ چیست , پترن فتوشاپ دانلود , پترن برای فتوشاپ , پترن در فتوشاپ چیست؟ , پترن چرم برای فتوشاپ , Pattern برای فتوشاپ , دانلود پترن برای فتوشاپ , پترن چوب برای فتوشاپ , پترن زیبا برای فتوشاپ , پترن پازل برای فتوشاپ , پترن آتش برای فتوشاپ , دانلود پترن برای فتوشاپ Cs5 , پترن اسلیمی برای فتوشاپ , Pattern در فتوشاپ چیست ,



بازدید : 123
نویسنده : گوشی

J.River Media Center v16.0.176 نرم افزار مشاهده تصاویر و پخش فایل های ویدئویی و صوتی

 

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند.
نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار lمی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center:
- امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
- قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
- پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
- قابلیت ایجاد playlistهای شخصی از آهنگ های دلخواه
- قابلیت کپی نمودن انواع فایل های موزیک و فیلم و عکس از سی دی ها و دی وی دی ها بر روی کامپیوتر
- قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
- امکان جستجو و دانلود کلیه فایل های صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و ... بدون نیاز به خروج از محیط نرم افزار
- امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  به همراه پخش موزیک دلخواه
- پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
- پشتیبانی از ابزار دارای کنترل کننده Remote
- امکان بازبینی اتوماتیک فولدر ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
- قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
- امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و...
- قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
- پایگاه داده داخلی که اطلاعاتی مانند title و نام آهنگ ها در آن وجود داشته و قابل ویرایش توسط کاربر می باشد
- محیط کاربری آسان
- نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
- قابلیت اضافه نمودن پوسته های مختلف و نیز پلاگین های کاربردی از طریق سایت شرکت سازنده به نرم افزار
- و ...

 

دانلود با حجم 22.33 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار مشاهده تصاویر دوربین مداربسته , نرم افزار مشاهده تصاویر , نرم افزار مشاهده تصاویر Dvr , نرم افزار مشاهده تصاویر برای اندروید , نرم افزار مشاهده تصاویر اندروید , نرم افزار مشاهده تصاویر ماهواره ای , نرم افزار مشاهده تصاویر سه بعدی , نرم افزار مشاهده تصاویر متحرک , نرم افزار نمایش تصاویر , نرم افزار دیدن تصاویر , نرم افزار دیدن تصاویر Dvr با موبایل , نرم افزار مشاهده عکس برای اندروید , نرم افزار دیدن عکس برای اندروید , دانلود نرم افزار مشاهده عکس برای اندروید , نرم افزار مشاهده عکس اندروید , نرم افزار دیدن عکس اندروید , نرم افزار دیدن عکس در اندروید , دانلود نرم افزار مشاهده تصاویر اندروید , دانلود نرم افزار دیدن عکس برای اندروید , نرم افزار دیدن تصاویر سه بعدی , نرم افزار دیدن عکس سه بعدی , نرم افزار نمایش عکس سه بعدی , دانلود نرم افزار نمایش تصاویر سه بعدی , نرم افزار نمایش عکس های سه بعدی , نرم افزار نمایش تصاویر سه بعدی , دانلود نرم افزار نمایش عکس سه بعدی , نرم افزار دیدن عکس های سه بعدی , نرم افزار نمایش عکس متحرک , نرم افزار نمایش عکسهای متحرک , دانلود نرم افزار نمایش تصاویر متحرک , دانلود نرم افزار نمایش تصاویر متحرک Gif در ویندوز سون , دانلود نرم افزار نمایش عکس متحرک , نرم افزار نمایش تصاویر متحرک , نرم افزار نمایش تصاویر متحرک اندروید , نرم افزار نمایش عکس متحرک اندروید , نرم افزار نمایش عکس متحرک برای اندروید , نرم افزار نمایش تصاویر Gif , نرم افزار نمایش تصاویر اندروید , نرم افزار پخش تصاویر , نرم افزار پخش تصاویر متحرک , نرم افزار پخش تصاویر سه بعدی , نرم افزار پخش تصاویر دوربین مدار بسته , نرم افزار پخش تصاویر متحرک برای اندروید , نرم افزار دیدن تصاویر دوربین , نرم افزار دیدن تصاویر متحرک , نرم افزار دیدن تصاویر زنده , نرم افزار دیدن تصاویر پانوراما ,



بازدید : 204
نویسنده : گوشی

نرم افزار ساخت عکس های پوستری، برای موبایل (اندروید)

PhotoShake Pro Android

 

 

 

 

توسط نرم افزار PhotoShake! Pro می توانید با موبایل اندرویدی خود چند عکس را در قالب خاصی ترکیب کرده و یک عکس زیبا و بزرگ شبیه پوستر بسازید.

 

مراحل کار با این نرم افزار بسیار ساده است:

- ابتدا یک قالب انتخاب کنید.
- عکس های خود را وارد برنامه کنید و نوع کاغذ را انتخاب کنید.
- گوشی موبایل خود را تکان دهید تا عکس ها با هم ترکیب شوند و در قالب قرار بگیرند.

 

همچنین با استفاده از ابزارهای ویرایش می توانید افکت های زیبایی به عکس بدهید.

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های پوستری برای اندروید، PhotoShake! Pro Android را دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 2.1 or later)

 

دانلود با حجم 6.74 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , نرم افزار ساخت عکس نوشته برای کامپیوتر , نرم افزار ساخت عکس نوشته , نرم افزار ساخت عکس متحرک , نرم افزار ساخت عکس متحرک برای اندروید , نرم افزار ساخت عکس متحرک Gif , نرم افزار ساختن عکس متحرک , نرم افزار ساخت عکسهای متحرک , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک Gif , نرم افزار طراحی عکس متحرک , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک اندروید , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک تبلیغاتی , نرم افزار ساخت عکس , نرم افزار ساخت عکس سه بعدی , نرم افزار ساخت عکس پانوراما , نرم افزار ساخت عکس های متحرک , نرم افزار ساخت عکس 360 درجه , نرم افزار ساخت عکس Gif , نرم افزار ساخت عکس سه بعدی در اندروید , نرم افزار ساخت عکسهای سه بعدی , نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی , نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی جادویی , نرم افزار ساخت آلبوم عکس سه بعدی , دانلود نرم افزار ساخت عکس سه بعدی , دانلود نرم افزار ساختن تصاویر سه بعدی , دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس دیجیتال سه بعدی , نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی اندروید , نرم افزار ساخت عکس پانوراما برای اندروید , نرم افزار ساخت عکسهای پانوراما , نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما , نرم افزار ساخت تصاوير پانوراما , دانلود نرم افزار ساخت عکس پانوراما , دانلود نرم افزار ساخت عکسهای پانوراما , دانلود نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما , دانلود رایگان نرم افزار ساخت عکس پانوراما , بهترین نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما , دانلود نرم افزار ساخت عکس های متحرک , دانلود نرم افزار ساختن عکس های متحرک , برنامه ساخت عکس های متحرک , نرم افزار ساختن تصاویر متحرک , نرم افزار ساختن عکس های متحرک , نرم افزار طراحی عکس های متحرک , نرم افزار ساخت عکسهای 360 درجه , نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه , دانلود نرم افزار ساخت عکس 360 درجه , نرم افزار ایجاد تصاویر 360 درجه , دانلود نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه , دانلود نرم افزار ساخت عکس های 360 درجه , برنامه ساخت عکس 360 درجه , نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه Ptgui , بهترین نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه , دانلود نرم افزار ساخت عکس متحرک Gif , نرم افزار ساخت عکسهای Gif , نرم افزار ساخت تصاویر Gif , نرم افزار ساخت تصاوير Gif , نرم افزار ساخت عکس متحرک اندروید ,



بازدید : 184
نویسنده : گوشی

والپیپر های زیبا از درختان پاییزی  Beautiful Autumn Trees Wallpapers

 

 

این مجموعه شامل سی والپیپر از درختان پاییزی زیبا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های جدید در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.

 

دانلود با حجم 15.55 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , والپیپر درخت , والپیپر درخت کریسمس , والپیپر برگ درخت , دانلود والپیپر درخت , والپیپر تک درخت , دانلود والپیپر درختان پاییزی , دانلود لایو والپیپر درخت تنها , عکس برگ درخت , عکس برگ درخت چنار , عکس برگ درخت سیب , عکس برگ درخت صنوبر , عکس برگ درخت انگور , عکس برگ درخت بید , عکس برگ درخت گردو , عکس برگ درخت سبز , عکس برگ درختان پاییزی , دانلود عکس درخت , دانلود عکس درخت کریسمس , دانلود عکس درخت برای فتوشاپ , دانلود عکس درخت کاج , دانلود عکس درخت چنار , دانلود عکس درخت انار , دانلود عکس درخت وگل , دانلود عکس درخت ماری جوانا ,



بازدید : 159
نویسنده : گوشی

تصاویر لایه باز جعبه زیبای دانلود وب  Sleek Cool Web Boxes

 

 


این مجموعه شامل تصاویر لایه باز جعبه زیبای دانلود وب با فرمت Psd, Jpg می باشد. کاربران طراح وب می توانند از این فایل های آماده دانلود در طراحی وب سایت استفاده کنند.

 

دانلود با حجم 2.61 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , تصاویر لایه باز , تصاویر لایه باز مذهبی , تصاویر لایه باز کودکانه , تصاویر لایه باز فتوشاپ , تصاویر لایه باز شهدا , تصاویر لایه باز ابر , تصاویر لایه باز رهبری , تصاویر لایه باز برای فتوشاپ , تصاویر لایه باز دفاع مقدس , تصاویر لایه باز چیست , دانلود تصاویر لایه باز مذهبی , دانلود عکس لایه باز مذهبی , تصویر لایه باز مذهبی , عکس لایه باز مذهبی , عکسهای لایه باز مذهبی , دانلود تصویر لایه باز مذهبی , دانلود عکسهای لایه باز مذهبی , دانلود تصاویر لایه باز کودکانه , تصویر لایه باز کودکانه , عکس لایه باز کودکانه , دانلود عکس لایه باز کودکانه , قاب عکس لایه باز کودکانه , فریم عکس لایه باز کودکانه , تصاویر لایه باز فتوشاپی , تصاوير لايه باز براي فتوشاپ , عکس لایه باز برای فتوشاپ , دانلود تصاویر لایه باز برای فتوشاپ , قاب عکس لایه باز فتوشاپ , عکسهای لایه باز برای فتوشاپ , دانلود تصاویر لایه باز عروسی فتوشاپ , دانلود تصاویر لایه باز شهدا , عکس لایه باز ابر , دانلود تصاویر لایه باز ابر , عکس لایه باز رهبری , تصویر لایه باز رهبر , تصاویر لایه باز رهبر , عکس لایه باز رهبر , تصاویر لایه باز مقام معظم رهبری , تصویر لایه باز مقام معظم رهبری , تصاویر لایه باز از مقام معظم رهبری , عکس های لایه باز برای فتوشاپ , دانلود عکس لایه باز برای فتوشاپ , دانلود عکسهای لایه باز برای فتوشاپ , دانلود قاب عکس لایه باز برای فتوشاپ , دانلود رایگان عکس لایه باز برای فتوشاپ , عکس لایه باز دفاع مقدس , دانلود تصاویر لایه باز دفاع مقدس , عکس لایه باز چیست؟ ,



بازدید : 140
نویسنده : گوشی

ElectroDroid ابزارهای الکترونیکی برای گوشی های اندروید

 

 

مجموعه ای قدرتمند از مرجع ها و ابزارهای الکترونیکی در برنامه ElectroDroid. این برنامه دارای قابلیت های زیادی از جمله محاسبه مقدار اهم مقاومت ها می باشد. توصیه می شود افرادی که با علم الکترونیک سروکار دارند حتما این برنامه را دانلود کنند.

 

دانلود با حجم 1.1 مگابایت

منبع و پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com


:: موضوعات مرتبط: سرزمین دانلود , ,
:: برچسب‌ها: , ابزار اندروید , ابزارهای اندروید , دانلود ابزار اندروید , جعبه ابزار اندروید , نرم افزار اندروید , نوار ابزار اندروید , دانلود نوار ابزار اندروید , ابزار برنامه نویسی اندروید , دانلود نرم ابزار اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار اندروید بازار , دانلود نرم افزار اندروید برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار اندروید 2013 , دانلود نرم افزار اندروید جدید , دانلود نرم افزار اندروید رایگان , دانلود نرم افزار اندروید 2 , 1 , دانلود نرم افزار اندروید 2 , 3 , دانلود نرم افزار اندروید برای تبلت , دانلود جعبه ابزار اندروید , جعبه ابزار برای اندروید , دانلود جعبه ابزار برای اندروید , برنامه جعبه ابزار اندروید , جعبه ابزار همه کاره اندروید , دانلود نرم افزار جعبه ابزار اندروید , دانلود جعبه ابزار کامل اندروید , نرم افزار آندروید , نرم افزار اندروید دانلود از یوتیوب , نرم افزار اندروید 2015 , نرم افزار اندروید دانلود , نرم افزار اندروید برای ویندوز , نرم افزار اندروید جدید , نرم افزار اندروید هک وای فای , نرم افزار اندروید بانک ملی , نرم افزار آندروید رادیو جوان , نرم افزار آندروید برای کامپیوتر , نوار ابزار اندروید 5 , نوار ابزار برای اندروید , ویجت نوار ابزار اندروید , برنامه نوار ابزار اندروید , نرم افزار نوار ابزار اندروید , دانلود نوار ابزار برای اندروید , دانلود نرم افزار نوار ابزار اندروید , تغییر نوار ابزار اندروید , دانلود نوار ابزار اندروید برای سیمبیان , دانلود برنامه نوار ابزار برای اندروید , دانلود برنامه نوار ابزار آندروید , دانلود نرم افزار نوار ابزار برای اندروید , دانلود برنامه ی نوار ابزار برای اندروید , ابزارهای برنامه نویسی اندروید , دانلود ابزار برنامه نویسی اندروید , دانلود ابزارهای برنامه نویسی اندروید , ابزار لازم برای برنامه نویسی اندروید , ابزارهای لازم برای برنامه نویسی اندروید , بهترین ابزار برنامه نویسی اندروید , ابزار برنامه نویسی در اندروید , نصب ابزارهای برنامه نویسی اندروید , ابزارهای مورد نیاز برنامه نویسی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید 4 ,